7
هفته نوزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان

حفاری ۸ پویندگان یک | جشنواره گل حفاری در اهواز

  • کد خبر : 89196
  • 28 بهمن 1401 - 14:05
حفاری ۸ پویندگان یک | جشنواره گل حفاری در اهواز
در هفته نوزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان، تیم ملی حفاری خوزستان با هدایت فروزان سلیمانی با نتیجه 8 بر یک صنعت فجر شیراز را درهم کوبید.

به گزارش افرا ورزش، هفته نوزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان با دیدار تیم‌های ملی حفاری خوزستان و صنعت فجر شیراز پیگیری شد و حفاری در خانه حریف قعرنشینش را گلباران کرد.

در این بازی که در مجموعه ورزشی نفت اهواز برگزار شد حفاری در یک بازی کاملا یک‌طرفه، 8 بر یک، تیم پویندگان را درهم کوبید و در ادامه روند مثبت خود، پیروزی دیگری به دست آورد.

فاطمه حسینی با 3 گل، الهام عنافچه و سحر پاپی هر کدام ۲ و عصمت داوودی نیز یک گل در جشنواره گل حفاری به ثمر رساندند. هت تریک حسینی در حالی رخ داد که او نمایش دلپذیری در این فصل داشته است.

با وجود پیروزی پر گل حفاری در برابر صنعت فجر قعرنشین، منیژه زیبا، سرپرست حفاری می‌گوید از کادر فنی از عملکرد بازیکنان حفاری چندان راضی نیست و انتظار بیشتری داشته است.

شاگردان فروزان سلیمانی در ملی حفاری، با این پیروزی ۲۳ امتیازی شدند و در رده ششم جدول سوپرلیگ فوتسال زنان باقی ماندند. حفاری در بخش سوم لیگ امسال تیمی فوق العاده و بی شباهت به دور اول و دوم لیگ نشان داده است.

با وجود غیبت فاطمه پاپی، اوضاع برای حفاری مثبت است. شاید اگر حفاری از ابتدای لیگ این نتایج را کسب می‌کرد امروز تیمی بود که حضور روی سکوهای اول تا سوم را جستجو می‌کرد.

همچنین تیم پویندگان صنعت فجر نیز با تحمل هفدهمین شکست فصل، همچنان در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد. سقوط این تیم بومی شیرازی‌ها به دسته اول پیش‌تر قطعی شده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.