11

ایرانمنش : تجربه ارژنگی به جوانان دختران کویر کمک می کند / انتقاد از کیفیت سالن ساری

  • کد خبر : 8924
  • 26 مرداد 1397 - 19:25
ایرانمنش : تجربه ارژنگی به جوانان دختران کویر کمک می کند / انتقاد از کیفیت سالن ساری

دختران کویر کرمان بعد از استراحت در هفته نخست در اولین بازی خود به مصاف استقلال ساری رفتند و با نتیجه ۹بر سه حریف خود را شکست دادند بعد از کسب این نتیجه سرمربی این تیم قهرمانی در لیگ برتر را دور از دسترس ندانست و با نگاهی روشن به آینده هفته‌های آتی را موفق‌تر ترسیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس” تیم دختران کویر کرمان که هفته گذشته را به دلیل وضعیت نامعلوم نماینده اصفهان استراحت کرد، امروز در گام نخست با نتیجه قاطع ۹بر 3 حریف شمالی که از همان آغاز لیگ برتر سرمربی تیم خود را از دست داد؛ متحمل شکست کرد.

سعیده ایرانمنش سرمربی تیم دختران کویر مس کرمان درخصوص شرایط این بازی در گفت‌وگو با “آی دبلیو اسپورتس” گفت: ابتدای بازی بخاطر این که اولین بازی خود را پشت سر می گذاشتیم مانند تمام بازی‌های اول لیگ تنش‌هایی داشت اما خدا را شاکرم که توانستیم پیروزی قاطعی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال دختران کویر کرمان با اشاره به کیفیت پایین سالن سید رسول حسینی ساری ادامه داد:  شاید اگر کیفیت سالن بهتر بود نتیجه متفاوتی را شاهد بودیم و اختلاف گل بیشتری را رقم می‌زدیم.بازیکنانی که این فصل به تیم ما اضافه شدند بسیارخوب با دیگر اعضا هماهنگ شدند و حتی توانستند گل‌های زیادی در بازی اول به ثمر برسانند.

ایرانمنش قهرمانی در لیگ برتر را دور از دسترس ندانست و در این خصوص تصریح کرد: شاکله تیم ما همیشه خوب بوده، بازیکنان بومی ما جزء فوتسالیست‌های باکیفیت کشور هستند قطعا نفراتی که اضافه شدند سطح خوبی دارند و تجربه فاطمه ارژنگی می‌تواند برای جوان‌ترهای تیم کمک بزرگی باشد و اعتقاد دارم با تلاش همه چیز بدست می‌آید.

سرمربی تیم دختران کویر کرمان درمورد جذب بازیکنان بیشتر خاطرنشان کرد: به لحاظ مالی در تنگنا نیستیم اما تصمیم به جذب بازیکن دیگری نداریم؛ باتغییراتی که در هیئت فوتبال استان کرمان به‌وجود آمد و دیدگاهی که نسبت به فوتسال بانوان وجود داشت اتفاقات فوق العاده مثبتی رخ داده و حمایت‌های خوبی را دریافت کردیم و برای نخستین بار است که هیچ تفاوتی میان بانوان و آقایان قائل نیستند و امکانات برابری را در اختیار ما قرار دادند.

بخش خبری اختصاصی لیگ برتر فوتسال بانوان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.