6
پایان لیگ برتر فوتبال با بی‌نظمی

سه باخت انضباطی در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال

  • کد خبر : 89413
  • 03 اسفند 1401 - 17:15
سه باخت انضباطی در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال
هفته پایانی لیگ برتر فوتبال زنان ایران، در حالی برگزار شد که از پنج بازی ممکن، سه بازی با برد انضباطی میزبان همراه بود.

به گزارش “افرا ورزش” هفته هجدهم و پایانی لیگ برتر فوتبال زنان روز چهارشنبه سوم اسفند ماه، در حالی برگزار شد که از پنج بازی ممکن فقط دو بازی انجام شد.

در این دوره از لیگ برتر فوتبال، خاتون بم قهرمانی خود را از دو هفته قبل از پایان مسابقات مسجل کرده بود و کیان نیشابور نیز پس از بی‌نظمی‌ها و انصراف از چندین مسابقه متوالی، از جدول لیگ برتر کنار گذاشته شد و به لیگ دسته دو فوتبال سقوط کرد.

شهرداری سیرجان پس از حواشی‌های اخیر و ناکام ماندن در کورس قهرمانی، در بازی مقابل زارع باتری حاضر نشد و به سنندج سفر نکرد. نماینده سیرجان پس از چندین فصل قهرمانی و نایب‌قهرمانی نتوانست امسال عملکرد قبلی خود را تکرار کند و رتبه سوم را کسب کرد. با عدم حضور سیرجان، بازی با نتیجه ۳ بر صفر به نفع زارع باتری ثبت شد.

 فرا ایساتیس کران فارس نیز که با نتایجی که در بازی‌های اخیر خود کسب کرده بود، ابقای خود در لیگ برتر را قطعیت بخشیده بود، در بازی مقابل پالایش گاز حضور نیافت و به ایلام سفر نکرد. نتیجه این بازی نیز سه بر صفر به سود پالایش گاز ایلام ثبت شد.

در سومین باخت انضباطی هفته آخر این مسابقات نیز، با حذف کیان نیشابور از جدول لیگ، بازی آخر خاتون بم با برد انضباطی میزبان، نماینده بم همراه بود.

بادرود تهران اما با وجود قطعی شدن سقوط این باشگاه به لیگ دسته پایین‌تر، برای انجام بازی مقابل میزبان خود پیکان البرز ظاهر شد. با وجود باخت صفر بر ۴ بادرود، این تیم چهره حرفه‌ای از خود در این رقابت‌ها نشان داد.

سپاهان اصفهان که باز هم در کسب عنوان قهرمانی ناکام ماند، مقابل میهمان خود ملوان بندرانزلی با نتیجه پنج بر صفر، به پیروزی دست یافت. مریم ایراندوست با وجود برد پرگلی که مقابل تیم سابق خود به دست آورد، نتوانست طلسم ناکامی طلایی‌پوشان را بشکند.

در جدول ۹ تیمی لیگ برتر فوتبال زنان ایران، خاتون بم، سپاهان اصفهان و شهرداری سیرجان به ترتیب در رتبه اول تا سوم قرار گرفتند و بادرود تهران با کسب تنها ۶ امتیاز، به لیگ دسته یک سقوط کرد.

سپاهان و خاتون هر کدام با ۵۵ گل، صاحب بهترین خط حمله لیگ بودند و عنوان بهترین خط دفاع نیز به خاتون بم با ۵ گل خورده در ۱۸ بازی رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.