7
مسابقات جهانی اسلوونی

رتبه ۷۵ سمانه بیرامی باهر در اسکی صحرانوردی جهان

  • کد خبر : 89675
  • 09 اسفند 1401 - 18:22
رتبه ۷۵ سمانه بیرامی باهر در اسکی صحرانوردی جهان
سمانه بیرامی باهر المپین اسکی کراس کانتری ایران در فینال رقابت‌های جهانی اسکی صحرانوردی با رتبه ۷۵ به کار خود پایان داد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان در اسلوونی امروز دنبال شد و سمانه بیرامی باهر در اسکی صحرانوردی زنان با رتبه ۷۵ به کار خود پایان داد.

بیرامی باهر که سابقه حضور در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ چانگ کره جنوبی را دارد امروز درپلانیتسا اسلوونی در فینال ۱۰ کیلومتر پاتیناژ رقابت کرد و در حالی هفتاد و پنجم شد که ۸۱ نفر در این رقابت حضور داشتند.

این رتبه شاید از نظر عددی، رتبه جذابی به نظر نرسد اما زمانی باید برای این جایگاه اهمیت قائل شویم که بدانیم بیرامی باهر نخستین اسکی‌باز ایرانی است که توانسته به فینال مسابقات جهانی راه یابد.

جسی دیگینز آمریکایی قهرمانی جهان را در اسلوونی جشن گرفت

او بالاتر از اسکی‌بازانی از برزیل، ارمنستان، یونان با دو اسکی باز، بوسنی و سوییس قرار گرفت. زمانی که بیرامی باهر ثبت کرد ۳۲ دقیقه و ۱۲ ثانیه و چهار دهم ثانیه بود.

مدال طلای جهان در این بخش به جسی دیگینز آمریکایی رسید که با زمان ۲۳ دقیقه و ۴۰ ثانیه و هشت دهم ثانیه زودتر از سایر رقبا به خط پایان رسید.

پس از این آمریکایی، فریدا کارلسن و ابا اندرسن از سوئد دوم و سوم شدند و رتبه‌های چهارم و پنجم هم به دو اسکی‌باز نروژی رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.