11

دومین برد برای سپیدرود / مدعیان قهرمانی لیگ فوتسال بانوان از دید شهناز یاری

  • کد خبر : 8968
  • 26 مرداد 1397 - 22:58
دومین برد برای سپیدرود / مدعیان قهرمانی لیگ فوتسال بانوان از دید شهناز یاری

شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال سپید رود تهران پس از پیروزی برابر شهرداری رشت در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان در مورد این بازی صحبت کرد. یاری همچنین از تیم های کرمانی و نیز پویندگان و حفاری به عنوان مدعیان امسال نام برد.

شهناز یاری در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس پس از کسب دومین پیروزی پی در پی تیمش در لیگ برتر اظهار کرد: در رشت به دلیل شرایط آب و هوایی گیلان و وضعیت خاصی که در سالن مسابقه قرار داشت ، شروع خوبی در بازی نداشتیم و البته موقعیت های پرشماری را از دست دادیم و به همین ترتیب در نیمه اول بازنده به رختکن رفتیم.

او اضافه کرد: دروازه بان تیم شهرداری رشت در نیمه اول عملکرد قابل تمجیدی داشت و فرصت های گلزنی زیادی را از ما گرفت اما در نیمه دوم به یک گل زودهنگام رسیدیم و همین گل به ما کمک کرد روان تر بازی کنیم و به گل های بعدی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتسال سپید رود تهران گفت: به همه بازیکنانم و همچنین تیم خوب شهرداری رشت خسته نباشید می گویم. آن ها خوب دویدند و خوب بازی کردند. امیدوارم بازی به بازی به هماهنگی بیشتری برسیم و به این آمادگی گام به گام نیاز داریم.

یاری عنوان کرد: لیگ امسال ، لیگ پویایی است و تیم ها به مراتب باکیفیت تر از سال های گذشته هستند. اغلب بازیکنان درجه یک در تیم های مختلف پخش شده اند. هر 2 تیم استان کرمان مهره های خوبی جذب کرده اند و بازیکنان بومی خوبی نیز دارند.

وی تصریح کرد: تیم پویندگان صنعت فجر شیراز هم با جذب نسیمه غلامی و لیلا خدا بنده لو به تیمی مدعی تبدیل شده و حفاری هم با کمترین تغییر و بازیکنانی بسیار با کیفیت مدعی خواهد بود. در این شرایط پیش بینی می کنم مسابقات جذابی در انتظار لیگ امسال باشد.

تیم فوتسال سپید رود تهران در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان در رشت میزبان خود شهرداری رشت را 9 بر 2 شکست داد.

بخش خبری اختصاصی لیگ برتر فوتسال بانوان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.