2
برای هفتمین بار و با ۲۹ گل زده

سارا شیربیگی بهترین گلزن لیگ فوتسال شد

  • کد خبر : 89802
  • 12 اسفند 1401 - 17:07
سارا شیربیگی بهترین گلزن لیگ فوتسال شد
سارا شیربیگی بازیکن ارزشمند تیم فوتسال نصر امید البرز برای هفتمین بار و با ۲۹ گل زده عنوان خانم گل لیگ فوتسال را به دست آورد.

به گزارش افرا ورزش، سارا شیربیگی بازیکن اهل اسلام آباد غرب تیم فوتسال نصر امید با چهار گل دیگر در جریان پیروزی امروز این تیم برابر رایزکو صفادشت گل‌هایش در لیگ امسال را به عدد ۲۹ رساند.

این تعداد گل کافی بود که شیربیگی برای هفتمین بار در دوران حرفه‌ای خود عنوان برترین گلزن لیگ فوتسال زنان را کسب کند و باز هم از رقبای خود در کسب این عنوان فاصله بگیرد.

کسب ۷ عنوان خانم گلی توسط یک بازیکن، رکوردی است که احتمالاً سال‌های سال پیش از سارای گلزن نیز دست‌نخورده باقی خواهد ماند.

این موفقیت نشان می‌دهد سارا شیربیگی همچنان ارزشمندترین بازیکن فوتسال ایران است. برای ارزش‌گذاری یک بازیکن، تداوم بقای آن بازیکن در اوج اثربخشی اصلی‌ترین ملاک است و شیربیگی این ویژگی را داراست.

شیربیگی: سه جام خانم گلی از سازمان لیگ طلبکارم

سارا پس از کسب این عنوان به افرا ورزش گفت: این عنوان پاداش مالی و نقدی ندارد و فقط حکم و جام کوچکی می‌دهند که در ۶ دوره قبلی که خانم گل شده‌ام ۲ دوره آن را از سازمان لیگ طلبکارم.

او ادامه داد: سازمان لیگ فوتسال جام و حکم خانم گلی سال‌های ۹۸ و ۹۹ که در تیم‌های نامی نو اصفهان و هیئت فوتبال خراسان رضوی حضور داشتم را به من نداده و با احتساب امسال، سه دوره را از سازمان لیگ طلب دارم.

سایر گلزنان برتر لیگ فوتسال زنان

پس از سارا شیربیگی، فاطمه حسینی بازیکن خوش آتیه تیم حفاری خوزستان با 21 گل زده در رده دوم قرار گرفت.

عنوان سوم به سهیلا ملمولی رسید که برای پالایش نفت آبادان 20 گل زد و الهام عنافجه از حفاری خوزستان با دو گل خود در هفته آخر، با 19 گل در رده چهارم جدول گلزنان ایستاد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.