2
مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا

صعود دختران فوتبال به مرحله نهایی با پیروزی مقابل میزبان

  • کد خبر : 89937
  • 23 اسفند 1401 - 23:26
صعود دختران فوتبال به مرحله نهایی با پیروزی مقابل میزبان
تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال ایران، با نتیجه یک بر صفر بنگلادش را شکست داد و به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا صعود کرد.

به گزارش “افرا ورزش” آخرین دیدار در مرحله مقدماتی و در گروه H بین دو تیم ملی فوتبال جوانان ایران و بنگلادش یکشنبه از ساعت 14:30 به وقت تهران با قضاوت داور ژاپنی، انجام شد که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی در این بازی بدین صورت بود: فاطمه براتی، کیمیا رحیمی‌نیا، فاطمه ستوده، فاطمه یوسفی، الهه افشاردوست، هستی فروزنده، فاطمه پسندیده، روژین تمریان، نگین زندی، محدثه زلفی و نسترن محمدخانی.

نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم، مریم جهان‌نجاتی اولین تعویض تیم خود را انجام داد و راحیل جعفری با نسترن محمدخانی جایگزین شد.

نگین زندی که در بازی اول تیم ملی دچار مصدوميت شده بود، توانست در دقیقه ۸۵ با پاس گل سارا دیدار تک گل مسابقه را به ثمر برساند. گلی که صعود را برای تیم ملی به ارمغان آورد و عملکرد خوب اخیر این ستاره جوان را تکمیل کرد.

میزبان مرحله مقدماتی، که از حمایت حدود ۷۰۰ طرفدار خود در ورزشگاه نیز برخوردار بود، تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل و فرار از شکست انجام داد اما، در نهایت از صعود به مرحله نهایی باز ماند.

بدین ترتیب، شاگردان جهان‌نجاتی با دو پیروزی برابر بنگلادش و ترکمنستان به مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی فوتبال جوانان زنان آسیا صعود کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.