5
آغاز رقابت از 5 اردیبهشت

برنامه پیکان در والیبال زنان باشگاه‌های آسیا در ویتنام

  • کد خبر : 90056
  • 05 فروردین 1402 - 22:12
برنامه پیکان در والیبال زنان باشگاه‌های آسیا در ویتنام
برنامه رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اعلام شد و تیم پیکان در نخستین دیدار خود به مصاف نماینده ویتنام خواهد رفت.

به گزارش افرا ورزش به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا 2023 از تاریخ 5 تا 12 اردیبهشت به میزبانی ویتنام برگزار می‌شود.

تیم پیکان تهران قهرمان لیگ برتر زنان 1401 در گروه نخست این رقابت‌ها با نمایندگانی از ویتنام، ژاپن و چین تایپه همگروه است و در گروه دوم هم نمایندگان قزاقستان، تایلند، چین، مغولستان و هنگ کنگ با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در نخستین روز از این رقابت‌ها نماینده ایران به مصاف ویتنام خواهد رفت و در روزهای هشت و نهم اردیبهشت ماه به ترتیب با تیم‌های چین‌تایپه و ژاپن رو به رو می‌شود.

لیگ برتر والیبال زنان

دومین اردوی مشترک تیم ملی والیبال زنان و پیکان تهران از هفتم فروردین آغاز می‌شود و فاطمه رشیدی از 22 بازیکن برای حضور در این اردوی آماده‌سازی که تا دوم اردیبهشت ادامه دارد، دعوت کرده است.

درسا فلاح، نگار کیانی، مهسا کدخدا، پوران زارع، مونا آشفته، سمانه سیاوشی، ریحانه کریمی، فاطمه امینی، مونا دریس محمودی، زهرا رضایی، زهرا مغانی، محدثه مشتاقی، زهرا کریمی، سودابه باقرپور، مریم حبیبی، ریحانه داورپناه، اسما سعیدی، حانیه محتشمی‌پور، فاطمه منظوری، نگار هاشمی، رویا فرخی و فاطمه خلیلی بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

گروه‌بندی والیبال باشگاه‌های زنان آسیا به این شرح است:

گروه A: ویتنام، ایران، ژاپن و چین تایپه

گروه B: قزاقستان، تایلند، چین، مغولستان و هنگ‌کنگ

مسابقات مرحله گروهی با حضور 9 تیم در دو گروه مقدماتی A و B انجام خواهد شد. برنامه کامل مرحله گروهی به وقت تهران که از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام شده به شرح زیر است:

سه‌شنبه 5 اردیبهشت

ایران – ویتنام؛ ساعت 16:15

 جمعه 8 اردیبهشت

ایران – چین تایپه؛ ساعت 16

ژاپن – ایران؛ ساعت 13

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.