7
هفته دهم لیگ برتر هندبال زنان

شکست تلخ فولاد هرمزگان | صدرنشینی سنگ آهن بافق

  • کد خبر : 90229
  • 18 فروردین 1402 - 22:46
شکست تلخ فولاد هرمزگان | صدرنشینی سنگ آهن بافق
هفته دهم لیگ برتر هندبال زنان امشب برگزار شد و سه تیم هم امتیاز و مدعی قهرمانی با کسب یک پیروزی دیگر، در همسایگی خود در بالای جدول باقی ماندند

به گزارش افرا ورزش، هفته دهم لیگ برتر هندبال زنان پس از هفته‌ها تعطیلی، امشب از سر گرفته و برگزار شد و تیم‌های مدعی حریفان خود را شکست دادند.

در مهم‌ترین مسابقه امشب در اصفهان، تیم فولاد هرمزگان در یک بازی نزدیک و نفس‌گیر ۲۳ بر ۲۴ برابر سپاهان اصفهان شکست خورد.

همه چیز برای تحمیل شکست به سپاهان و انتقام باخت بازی رفت در بندرعباس به تیم پرمهره اصفهانی مهیا به نظر می‌رسید اما یک گل اختلاف نتیجه را به سود سپاهان رقم زد.

سنگ آهن بافق امشب در مصاف با شیشه قزوین ۴۳ بر ۳۰ به پیروزی رسید و این پیروزی پرگل سبب شد سنگ آهن بافق با تفاضل بهتر در صدر جدول قرار گیرد.

شهرداری ماهان کرمان دیگر بازنده امشب بود که در مصاف با شهید چمران لارستان ۲۳ بر ۳۱ بازنده شد تا لارستان شکست بازی رفت را جبران کند.

همچنین قرار بود امشب در کازرون، تیم‌های شهید شاملی این شهر و غدیر ملایر با هم دیدار کنند که تیم ملایری از سفر به استان فارس سر باز زد.

علت این تصمیم از سوی غدیر ملایر هنوز اعلام نشده اما نتیجه این بازی به احتمال قوی ۱۰ بر صفر به سود شهید شاملی منظور خواهد شد.

غدیر ملایر از ابتدای فصل با مشکلات مالی جدی مواجه بود و بعید نیست امتناع نماینده هندبال همدان از سفر به کازرون، ریشه در مشکل مادی داشته باشد.

در جدول رده بندی هشت تیمی لیگ برتر هندبال بانوان و در فاصله ۴ هفته به پایان، سنگ آهن بافق، سپاهان و شهید شاملی کازرون (مشروط بر منظور شدن پیروزی ۱۰ بر صفر امشب برابر غدیر ملایر) با ۱۶ امتیاز و اختلاف در تفاضل گل، در رده‌های اول تا سوم قرار گرفته‌اند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.