5
زور آن‌ها به مدعیان نمی‌رسد، می‌رسد؟

ساناز رجبی و اوضاع نابسامان فولاد هرمزگان

  • کد خبر : 90311
  • 24 فروردین 1402 - 11:28
ساناز رجبی و اوضاع نابسامان فولاد هرمزگان
ساناز رجبی بازیکن برجسته هندبال ایران امسال با فولاد هرمزگان تجربیاتی متفاوت را سپری می‌کند. تیمی که نتوانست مدعی باشد.

به گزارش افرا ورزش، تیم فولاد هرمزگان که نخستین سال حضور در لیگ هندبال زنان را با مربیگری فاطمه محمدخانی سپری می‌کند تیمی سرسخت اما نه‌چندان موفق در نتیجه‌گیری بوده است.

با این حال، حضور ساناز رجبی به‌عنوان یک مهره باتجربه و کلیدی در ترکیب فولاد، این تیم را به حریفی دشوار برای مدعیان قهرمانی تبدیل کرده است.

ساناز که سابقه انتخاب به‌عنوان برترین گوش راست جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۱۸ را دارد پس از سال‌ها حضور در تیم ملی و تیم‌های مختلف باشگاهی، اکنون بخشی از برنامه بهبود اوضاع فولاد هرمزگان در جدول ۸ تیمی لیگ است.

لیگی که سنگ آهن بافق، سپاهان و شهید شاملی کازرون را به‌عنوان مدعی قهرمانی می‌بیند به لیگی برای تیم‌های نیمه جنوبی ایران تبدیل شده است و بازیکنان و تیم‌ها را مدام در وضعیت سفر قرار می‌دهد.

شکست میلی متری برابر سپاهان

آن‌ها در بازی حساس و نفس‌گیر هفته دهم لیگ برتر هندبال زنان به میزبانی اصفهان برابر سپاهان با یک گل اختلاف، برابر میزبان شکست خوردند و اکنون تیم چهارم جدول هستند.

رجبی درباره بازی هفته دهم با سپاهان این گونه بیان می‌کند: بازی خیلی خوب و پرهیجانی بود. در تمام طول بازی جلو بودیم و نیمه اول با اختلاف ۳ گل برتر به رختکن رفتیم؛ اما در هندبال، باید تا پایان، خوب باشید و ما در آخرین دقایق بازی را از دست دادیم.

ساناز رجبی در نمایی از دیدار فولاد هرمزگان و شهرداری ماهان کرمان در لیگ برتر هندبال 1401

ساناز بر کیفیت بالای مسابقه اصفهان تاکید می‌کند؛ اما برای فولاد هرمزگان با وجود شایستگی برای کسب پیروزی، این یک شکست تلخ و ناامیدکننده بود و در نهایت، این نتیجه است که ثبت خواهد شد.

مهره باتجربه فولاد می‌گوید: تیم فولاد هرمزگان از لحاظ مالی و امکانات در شرایط خوبی قرار دارد و امیدوارم نتیجه قابل‌قبولی به دست بیاوریم. ما شایسته یک جایگاه مناسب‌تر هستیم و وضعیت فعلی برای ما راضی‌کننده نیست.

علل نتایج فولاد از زبان ساناز رجبی

ساناز رجبی در گفتگو با افرا ورزش در مورد فولاد هرمزگان ادامه داد: تیم ما نسبت به باقی تیم‌های لیگ برتر خیلی دیرتر بسته شد. درحالی‌که تیم‌های حاضر در لیگ مشغول تمرین بودند تیم ما درست در یک هفته قبل از بازی‌ها تشکیل شد.

او افزود: بازیکنان جوانی در تیم ما هستند که برای اولین‌بار در لیگ برتر بازی می‌کنند. از سوی دیگر برای ایجاد هماهنگی در تیم به زمان نیاز بود و ما این فرصت را در اختیار نداشتیم.

تصویری از اسکاد تیم فولاد هرمزگان |  به دلیل ضعف های زیرساختی در مدیریت باشگاه های هندبال ، تصاویر ناچیزی از لیگ 1401 وجود دارد

مشکل دیگر فولاد هرمزگان ضعف این تیم درون دروازه بود که مشکل با جذب یک دروازه‌بان ازبک به نام مامیروآ حل شد؛ اما به‌طورکلی، فولاد هرمزگان همه اقدامات خود برای تبدیل‌شدن به یک تیم مدعی را خارج از دایره زمانی لازم انجام داد.

این فصل که گذشت، لیگ ۱۴۰۲ را دریاب!

در تیمی که مهره ای مهم و ارزشمند چون ساناز را در اختیار دارد، قرار گرفتن در جایگاه چهارم قابل‌هضم نیست.فولاد در این فصل دست به هیچ کار بزرگی نزده و هیچ مسابقه کلیدی و مهمی را برابر تیم‌های مدعی نبرده است.

به نظر می‌رسد فولاد از همین حالا باید به فکر لیگ ۱۴۰۲ باشد تا اعتبار رفته را بازگرداند.

آن‌ها پول کافی دارند؛ اما چنان که پول قادر به تضمین خوشبختی نیست، در ورزش هم هیچ جام و سکویی را تضمین نمی‌کند. در هرمزگان، راه دگرگونی اوضاع به راهروی مدیریت می‌رسد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.