5
نخستین روز والیبال زنان باشگاه‌های آسیا

پیکان در ست پنجم برابر نماینده ویتنام تسلیم شد

  • کد خبر : 90477
  • 05 اردیبهشت 1402 - 19:44
پیکان در ست پنجم برابر نماینده ویتنام تسلیم شد
پیکان در نخستین دیدار خود در مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا برابر نماینده ویتنام در یک بازی نفس‌گیر، در ست پنجم تن به شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری افرا ورزش، مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا از امروز در وین پوک ویتنام آغاز شد و تیم پیکان تهران به نمایندگی از ایران کار خود را در این رویداد قاره‌ای آغاز کرد.

این بازی سومین مسابقه‌ای بود که در جریان روز نخست این مسابقات برگزار می‌شد. پیکان در این بازی با ترکیب آغازین مهسا کدخدا (کاپیتان)، فاطمه امینی، سودابه باقرپور، مونا آشفته، پوران زارع، زهرا مغانی و نگار هاشمی به زمین رفت.

در ابتدا بازی در ست اول هر دو تیم پایاپای رفتند؛ اما در ادامه این تیم اسپورت سنتر ویتنام بود که توانست سه امتیاز جلو بیفتد و سبب شود تا کادر فنی پیکان درخواست تایم اوت دهند.

تلاش پیکان و نیلوفر رشیدی برای تغییر جریان بازی نتیجه‌ای به همراه نداشت و در نهایت تیم پیکان این ست را با کسب ۲۲ امتیاز واگذار کرد.

با آغاز ست دوم تیم پیکان توانست عملکرد خوبی را از خود نشان دهد و اختلاف امتیاز نسبتا زیادی را در ابتدا ست به وجود بیاورد. در این ست بازیکنان توانستند در پست‌های خود موثر ظاهر شوند و با برد ۲۵ بر ۲۱ جبران مافات کنند.

در ست سوم پیکان بار دیگر از حریف خود عقب افتاد و با وجود تلاش بازیکنان و مربیان در پایان ست، تیم اسپورت سنتر با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ پیروز این ست شد.

در لحظات پایانی این ست هر دو تیم در امتیاز ۲۲ با یکدیگر برابر شدند، تا برای دقایقی شاهد هیجان زیادی در بازی باشیم. اما در نهایت پیکان توانست این ست را ۲۵ بر ۲۲ ببرد و کار را به ست پنجم و مرگ و زندگی بکشاند.

در ست پنجم هر دو تیم برای آخرین اقدام برای پیروزی به میدان آمدند و تا امتیاز ۱۰ تقریبا دوشادوش هم جلو رفتند؛ اما از امتیاز ۱۰ به بعد، اشتباهات پیاپی پیکانی‌ها و تمرکز میزبان، ۵ امتیاز متوالی برای این تیم رقم زد و حاصل، برتری ۱۵ بر ۱۰ اسپورت سنتر در این ست بود.

بدین ترتیب اسپورت سنتر ویتنام ۳ بر ۲ این بازی را به سود خود پایان داد و سهم پیکان از کسب دو ست، یک امتیاز در جدول بود.

خودروسازان در ادامه در روزهای ۸ و ۹ اردیبهشت به ترتیب به مصاف کینگ وال از چین تایپه و هیسامیتسو اسپرینگ از ژاپن خواهند رفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.