4
لیگ برتر هندبال زنان

پیروزی بافق و چمران لارستان در روز غیبت بی‌انضباط‌ها

  • کد خبر : 90522
  • 08 اردیبهشت 1402 - 14:47
پیروزی بافق و چمران لارستان در روز غیبت بی‌انضباط‌ها
هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال زنان با برگزاری تنها دو مسابقه به سرانجام رسید و سنگ آهن بافق و شهید چمران لارستان برندگان قابل‌پیش‌بینی این بازی‌ها بودند.

به گزارش افرا ورزش، هفته سیزدهم و ماقبل پایانی لیگ برتر هندبال زنان قرار بود امروز جمعه ۸ اردیبهشت با برگزاری ۴ بازی به انجام برسد؛ اما در عمل، تنها دو مسابقه برگزار شد.

در بندر عباس، تیم فولاد هرمزگان برابر تیم صدرنشین سنگ آهن بافق ۳۱ بر ۱۹ شکست خورد. در ملایر هم تیم غدیر این شهر ۲۹ بر ۳۸ برابر شهید چمران لارستان فارس، تن به شکست داد.

امروز قرار بود تیم رده دومی شهید شاملی کازرون میزبان شیشه قزوین باشد؛ اما قزوینی‌ها از سفر به استان فارس امتناع کردند و باخت فنی ۱۰ بر صفر را پذیرفتند.

تیم شهرداری ماهان کرمان دیگر بی‌انضباط امروز بود که از سفر به اصفهان برای دیدار با تیم رده سومی سپاهان سر باز زد.

هم شهرداری ماهان و هم شیشه قزوین علاوه بر شکست فنی ۱۰ بر صفر دربازی‌های امروز، جریمه خواهند شد و احتمالاً باید هر یک، ۴۰ میلیون تومان خسارت به فدراسیون هندبال پرداخت کنند.

سنگ آهن بافق و کازرون در یک قدمی فینال

لیگ برتر هندبال بانوان در جدول گروهی، یک هفته دیگر به پایان می‌رسد و تیم‌های اول و دوم در فینال حاضر می‌شوند و تیم‌های سوم و چهارم نیز به مسابقه رده‌بندی می‌روند.

سنگ آهن بافق صدرنشین فعلی احتمالاً در فینال تیم شهید شاملی کازرون را ملاقات می‌کند مگر این که شاملی در هفته چهاردهم امتیاز از دست بدهد.

سپاهان نیز روی کاغذ خود را برای حضور در دیدار رده‌بندی آماده می‌کند و در این صورت، از دست دادن سکوی اول و دوم یک شکست سنگین برای مدافع عنوان قهرمانی است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.