5
مسابقات کوراش قهرمانی آسیا

آذرپیوند صاحب نقره شد | برنز جالب امیدوندی

  • کد خبر : 90563
  • 09 اردیبهشت 1402 - 13:23
آذرپیوند صاحب نقره شد | برنز جالب امیدوندی
در دومین روز از مسابقات کوراش قهرمانی آسیا در چین، تیم زنان ایران توسط طاهره آذرپیوند و ملیکا امیدوندی به دو مدال رسید.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات کوراش قهرمانی آسیا امروز شنبه ۹ اردیبهشت، دومین روز خود را پشت سر گذاشت و طاهره آذرپیوند و ملیکا امیدوندی صاحب نقره و برنز شدند.

در این مسابقات که در شهر هانگژو چین برگزار می‌شود و یک رقابت آزمایشی برای بازی‌های آسیایی نیز هست، تیم کوراش زنان ایران مدال‌های خود را به عدد ۴ رساند.

امروز در وزن ۵۲- کیلوگرم طاهره آذر پیوند پس از استراحت در دور نخست، در یک‌چهارم نهایی به مصاف “وای جی چو” از کره جنوبی رفت و حریف خود را شکست داد.

آذرپیوند در نیمه‌نهایی از سد آمانوا از ترکمنستان عبور کرد؛ اما در دیدار نهایی به هان از چین باخت و به مدال نقره و نایب‌قهرمانی، بسنده کرد.

مورد عجیب امیدوندی، یک بازی، شکست و برنز!

در وزن ۷۸- کیلوگرم ملیکا امیدوندی پس از استراحت در یک‌چهارم نهایی و صعود مستقیم به نیمه‌نهایی، برابر حریفی از ازبکستان شکست خورد و با یک بازی و یک شکست، سوم شد.

تعداد فرد و کمِ شرکت‌کنندگان این وزن سبب شد قرعه‌کشی تعیین‌کننده مبارزات یک‌چهارم نهایی باشد و امیدوندی با خوش‌اقبالی در این مرحله به قرعه استراحت برخورد کرد و بدون مبارزه، به جمع ۴ نفر برتر وزنش رسید.

در روز نخست این پیکارها، فاطمه برمکی در وزن ۸۷+کیلوگرم به مدال نقره، دنیا آقایی در وزن ۷۰-کیلوگرم کوراش زنان ایران به مدال برنز دست یافته بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.