4
اظهارات مریم کاظمی‌پور پس از تاریخ‌سازی دختران هاکی

هدف‌مان گسترش هاکی روی یخ و بهبود زیرساخت‌هاست

  • کد خبر : 90877
  • 19 اردیبهشت 1402 - 14:30
هدف‌مان گسترش هاکی روی یخ و بهبود زیرساخت‌هاست
مریم کاظمی‌پور، معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان از بهبود شرایط و امکانات هاکی روی یخ و گسترش این رشته در کل کشور گفت.

به گزارش افرا ورزش مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی هاکی روی یخ اظهار کرد: تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران در اولین حضور در مسابقات آسیایی عملکردی تاریخی داشت.

او ادامه داد: با وجود اینکه این رشته سه سال بیشتر از عمر شروع فعالیت رسمی‌ و حرفه‌ای‌اش نمی‌گذرد، دختران ما با همه شرایط سختی که از نظر زیرساخت و بحث دانش فنی و ظرفیت وجود داشت، شایستگی خود را نشان دادند و با همت خود کار را به نتیجه رساندند.

معاون توسعه ورزش زنان همچنین گفت: با زحماتی که انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی داشت و با وجود تمامی استعدادها کار به ثمر رسید. از اینجا به بعد کار قطعا سخت‌تر خواهد شد.

کاظمی‌پور افزود: نگه‌داشت و توسعه ظرفیت‌ها و مدیریت استعدادهایی که خودشان را تا اینجا رساندند باید انجام شوند. این استعدادها نشان دادند که ظرفیت کارهای خیلی بزرگی را دارند.

وی خاطرنشان کرد: هاکی روی یخ یکی از ورزش‌های المپیکی ما است که در المپیک زمستانی می‌توانیم ظرفیت خوبی را برای حضور ورزشکاران در تراز المپیک ایجاد کنیم. این موفقیت می‌تواند یک پنجره جدید برای کسب اعتماد بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این رشته فراهم کند.

معاون ورزش زنان در ادامه گفت: در این صورت، به عنوان یک ظرفیت مکمل، می‌توانیم توسعه زیرساختی اختصاصی متانسب با این رشته را در تمام کشور داشته باشیم و استانداردهای لازم برای این رشته فراهم شود تا استعدادهای دختر و پسر ما در این رشته بتوانند با برنامه‌ریزی و مدیریت کوتاه‌مدت و میان‌مدت برای صحنه‌های بزرگ جهانی آماده شوند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.