5
جام جهانی تیراندازی باکو

فاطمه امینی، بهترین عملکرد در میان چهار تفنگدار

  • کد خبر : 91042
  • 22 اردیبهشت 1402 - 17:10
فاطمه امینی، بهترین عملکرد در میان چهار تفنگدار
هر چهار عضو تیم ملی تیراندازی زنان ایران در بخش تفنگ در جام جهانی باکو در ماده ۱۰ متر به فینال نرسیدند؛ اما فاطمه امینی جوان عملکرد بهتری به نمایش گذاشت.

به گزارش افرا ورزش، سومین روز از مسابقات جام جهانی تیراندازی در باکو جمهوری آذربایجان امروز برگزار شد و چهار دختر ایرانی در تفنگ ۱۰ متر روی خط آتش رفتند.

در رقابت مقدماتی تفنگ ۱۰ متر زنان ۱۵۴ تیرانداز رقابت کردند که البته هیچ یک از ۴ دختر ایرانی نتوانستند خود را به جمع ۸ نفر راه‌یافته به فینال قرار دهند.

با این وجود عملکرد فاطمه امینی شایان توجه بود. دختر جوان و خوش‌آتیه تیراندازی ایران با امتیاز ۶۳۰٫۹ در رده یازدهم ایستاد.

فاطمه کرم‌زاده تیرانداز خوزستانی و المپیکی ایران با امتیاز ۶۲۶٫۶ در رده ۵۸ قرار گرفت و الهه احمدی تیرانداز کهنه‌کار ایران هم با ۶۲۵٫۳ امتیاز در رده ۷۱ ایستاد.

نجمه خدمتی تیرانداز شاخص ایران دیگر عضو تیم ملی در این رقابت بود که نتوانست توانمندی واقعی خود را نشان دهد. او ۶۲۵٫۱ امتیاز در جایگاه ۷۴ قرار گرفت.

ساینا تیموری تیرانداز جوان ایران با ۶۲۲٫۱ امتیاز در جایگاه ۱۰۴ ایستاد.

در دور مقدماتی جیایو هان از چین و ژانت هگ دوستاد از نروژ اول و دوم شدند. نمایندگان کره جنوبی، سوییس، چین (۲ نفر غیر از صدرنشین)، بریتانیا و هند راه‌یافتگان به فینال بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=91042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.