8
هیچ‌کس از وضعیت قراردادهای کاراته راضی نیست

آویشن باقری: قهرمانی تکرار می‌شود؛ اما تکراری، نه

  • کد خبر : 91433
  • 06 خرداد 1402 - 9:38
آویشن باقری: قهرمانی تکرار می‌شود؛ اما تکراری، نه
آویشن باقری، کاراته کای اهل بندر انزلی پس از تکرار قهرمانی با دانشگاه آزاد در سوپرلیگ درباره این روزهای خود صحبت کرده است.

به گزارش افرا ورزش، سوپرلیگ کاراته زنان در فصل ۰۲-۱۴۰۱ با قهرمانی دانشگاه آزاد پایان یافت و آویشن باقری در جمع نفرات کومیته تیم قهرمان حضور داشت.

کاراته کای گیلانی که به‌تدریج می‌توان او را در جمع باتجربه‌های لیگ به‌حساب آورد بار دیگر با دانشگاه آزاد به قهرمانی رسید و قهرمانی را تکرار کرد.

بهمن سال ۱۴۰۰ بود که آویشن در انتخابی تیم ملی در وزن ۵۵- کیلوگرم بااقتدار قهرمان شد. درست ۵ ماه پس از این که با غلبه بر زهرا بنیانی، قهرمانی دور اول انتخابی شد.

برای مدال‌آور امیدها و دانشجویان جهان، این امید وجود داشت که بخشی از تیم ایران دربازی‌های آسیایی هانگژو باشد. هدفی که ۴ سال قبل در گفتگو با افرا ورزش عنوان کرده بود.

با این حال، اکنون قهرمانی دیگری با دانشگاه آزاد در سوپرلیگ بهانه پرداختن با دختر ۲۵ساله و اهل بندر انزلی است.

آویشن در گفتگو با افرا ورزش درباره سوپرلیگ می‌گوید: انگیزه محسوسی در بین کاراته کاهای لیگ امسال وجود داشت. پنج سال است که در سوپر لیگ شرکت می‌کنم و دو سال متوالی هست که با دانشگاه آزاد صاحب جام قهرمانی می‌شوم و هر سال این قهرمانی برای من شیرین است. قهرمانی، تکرار می‌شود؛ اما تکراری نه.

سوپرلیگ کاراته زنان امسال با حضور ۹ تیم برگزار شد؛ اما آن چه کماکان به‌عنوان علامت سوال مطرح است وضعیت مبالغ قرارداد در لیگ کاراته است.

آویشن باقری در این باره می‌گوید: مبلغ قراردادها بسیار کم و ناچیز است به‌خصوص برای بازیکنانی که از شهرستان به تهران می‌آیند و در مسابقات شرکت می‌کنند. تقریبا هیچ کس از وضعیت قراردادهای لیگ کاراته راضی نیست در حالی که ورزشکاران رشته‌های غیر مدال‌آور ارقامی چندبرابر ما دریافت می‌کنند. امیدوارم که در آینده فکری برای این موضوع شود.  بودجه‌ای که دانشگاه آزاد به ورزش زنان اختصاص می‌دهد به‌هیچ‌وجه خوشایند نیست.

آویشن باقری کارمند اداره ورزش و جوانان است و مدرک کارشناسی تربیت‌بدنی دارد. بدین ترتیب زندگی او به طور کامل با ورزش عجین شده است.

آویشن می‌گوید: همچنان یک کاراته کا هستم و می‌خواهم به رقابت ادامه دهم؛ اما در حال حاضر به مربیگری هم مشغول هستم و باید تجربیاتم را به نسل جدید منتقل کنم. با این وجود، اشتیاق به مبارزه، همیشه من را به مسابقه‌دادن روی تاتامی ترغیب می‌کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=91433
  • نویسنده : هانیه اسکندری | ویرایش : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.