9
والیبال چلنجر کاپ آسیا

پیروزی باارزش دختران والیبالیست برابر فیلیپین

  • کد خبر : 92023
  • 03 تیر 1402 - 12:27
پیروزی باارزش دختران والیبالیست برابر فیلیپین
تیم ملی والیبال زنان ایران با پیروزی برابر فیلیپین در چلنجر کاپ آسیا ضمن کسب یک برد ارزشمند، حالا شانس کسب رتبه پنجم این تورنمنت را دارد.

به گزارش افرا ورزش به نقل از وب سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی زنان ایران در مرحله تعیین جایگاه پنجم تا هشتم رقابت‌های چلنجرکاپ زنان آسیا امروز (شنبه سوم تیر ماه) از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح به وقت ایران به مصاف فیلیپین رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید.

مهسا کدخدا (کاپیتان)، سودابه باقرپور، نگین شیرتری، مونا دریس‌محمودی، شبنم امینی، مونا آشفته و نگار هاشمی در ترکیب ابتدایی ایران قرار داشتند.

اولین امتیاز ست و مسابقه را فیلیپین با دریافت ناقص ایران به دست آورد اما دو تیم پایاپای پیش رفتند. ملی‌پوشان کشورمان در ادامه این ست از حریف پیش افتادند و ۲۵ بر ۲۰ برنده شدند.

ملی‌پوشان کشورمان در ست دوم عملکرد بهتری داشتند و موفق شدند اختلاف امتیاز بیشتری نسبت به حریف ایجاد کنند. اسپک‌های پرقدرت مهسا کدخدا و منا آشفته با دفاع و دریافت مناسب از فیلیپین همراه نبود و در نهایت این ست را هم ۲۵ بر ۱۳ به نفع خود به پایان رساندند.

با شروع ست سوم اشتباهات فردی بازیکنان ایران افزایش پیدا کرد و باعث شد تا فیلیپین بازی پایاپای با ایران به نمایش بگذارد‌ اما در امتیازات حساس ۱۹ بر ۱۶ پیش افتادند و باعث شدند تا فیلیپین درخواست وقت کند. در نهایت در این ست هم ملی‌پوشان کشورمان با نتیجه ۲۵ بر ۱۶  به پیروزی رسیدند.

تیم ایران با این پیروزی یکشنبه چهارم تیر از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح به وقت تهران و در آخرین دیدار خود برای کسب جایگاه پنجم یا ششم مسابقات به مصاف استرالیا می‌رود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.