7
از تراکتور به مقصد اصفهان

کاوه رضایی در سپاهان | به دنبال جانشین برای مغانلو؟

  • کد خبر : 92064
  • 07 تیر 1402 - 17:39
کاوه رضایی در سپاهان | به دنبال جانشین برای مغانلو؟
سپاهان تایید کرد کاوه رضایی بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی را به خدمت گرفته است. به نظر می‌رسد مورایس می‌خواهد او را احیا کند.

به گزارش افرا ورزش، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان امروز اعلام کرد کاوه رضایی بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی را به خدمت گرفته است.

پس از گذراندن فصلی پر فراز و نشیب، این بازیکن سابق شارلروآی بلژیک چالش تازه‌ای را در پیش رو دارد و به شهری بازمی‌گردد که از آن، فوتبال ایران معرفی شد: اصفهان.

خرید کاوه رضایی برای سپاهان و ژوزه مورایس یک ریسک به‌حساب می‌آید؛ زیرا آن‌ها بازیکنی را به خدمت گرفته‌اند که در فصل گذشته تا دور از میادین بوده یا عملکرد قابل‌توجهی نداشته است.

به نظر می‌رسد مشاوران مورایس به او این مشاوره را داده‌اند که رضایی می‌تواند در تیم او احیا شود و باید دید این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر.

در اصفهان، هواداران سپاهان با بیم و امید به این خرید می‌نگرند. گروهی به کاوه رضایی به‌عنوان یک مرد نجات‌بخش نگاه می‌کنند و گروهی، معتقدند ریسک جذب رضایی بالاست.

در همین حالا، جذب کاوه رضایی ممکن است به معنای رسمیت یافتن خروج شهریار مغانلو به مقصد پرسپولیس باشد. اتفاقی که هواداران پرسپولیس به آن امیدوارند.

فصل نقل‌وانتقالات برای سپاهان، تازه شروع شده است. به نظر می‌رسد نام‌های جذابی برای نایب‌قهرمان فصل گذشته در راه باشند. حالا، درست همان زمانی است که بخش مهمی از سرنوشت لیگ آتی، نوشته می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.