2
دومین فصل حضور در سوپرلیگ فوتسال

خانه تکانی جدی در نفت آبادان در راه است؟

  • کد خبر : 92499
  • 08 مرداد 1402 - 21:23
خانه تکانی جدی در نفت آبادان در راه است؟
پریسا امامی سرمربی تیم فوتسال زنان پالایش نفت آبادان، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

به گزارش افرا ورزش، در فصل گذشته سوپرلیگ فوتسال زنان ایران، پریسا امامی همراه با پالایش نفت آبادان پس از پیکان تهران و نصر البرز، در جایگاه سوم جدول هشت‌ تیمی ایستاد.

نماینده آبادان پس از قهرمانی در فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰، در دو فصل گذشته نتوانسته عملکرد خوب خود را تکرار کند و در رسیدن به جام قهرمانی ناکام مانده است.

پریسا امامی که پیش‌تر به عنوان بازیکن و مدیر فنی نیز در این باشگاه حضور داشته، با تمدید قرارداد خود به دنبال پایان دادن به این روند است.

او در این خصوص به افرا ورزش گفت: پس از مذاکره و مشخص کردن اهداف مشترکمان با باشگاه‌، تصمیم به تمدید قراردادم به مدت یک فصل دیگر گرفتم.

او ادامه داد: هدف ما ساخت تیمی است که مدعی عنوان قهرمانی باشد و این هدف نیازمند تغییراتی در بدنه تیم است. در حال مذاکره با چند بازیکن فصل گذشته‌مان و همچنین بازیکنان جدید هستیم.

سرمربی پالایش افزود: هنوز به توافق نهایی با مهره‌های موردنظرمان نرسیدیم اما طبق برنامه باشگاه، هدف ما ساخت تیمی مدعی و متشکل از جوانان و همچنین بازیکنان باتجربه است.

وضعیت اقتصادی تاثیر زیادی بر بالاترین سطح فوتسال باشگاهی زنان ایران -به خصوص در چند وقت اخیر- داشته و می‌تواند کیفیت لیگ را نیز دستخوش تغییر کند.

امامی در این مورد و سطح رقابت لیگ اظهار کرد: با توجه به وضعیت موجود، پیش‌بینی لیگ غیرممکن خواهد بود. با درنظر گرفتن ۱۰ تیمه شدن لیگ و برگزاری آن در دو نیم‌فصل، فکر می‌کنم رقابت شدیدی بین تیم‌ها شکل خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.