3
رکابزن در خدمت منافع دوچرخه سواری ایران

مورد عجیب پرتوآذر : حضور در خط استارت جاده!

  • کد خبر : 92829
  • 22 مرداد 1402 - 15:08
مورد عجیب پرتوآذر : حضور در خط استارت جاده!
فرانک پرتوآذر ملی‌پوش دوچرخه‌سواری کوهستان ایران در اتفاقی جالب در خط استارت مسابقات جاده قهرمانی جهان قرار گرفت؛ اما رکاب نزد.

به گزارش افرا ورزش، فرانک پرتوآذر رکابزن شیرازی ایران که برای حضور در مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی جهان در اسکاتلند به سر می‌برد امروز روی خط استارت مسابقات جاده قرار گرفت.

این در حالی است که پرتوآذر یک دوچرخه‌سوار بخش کوهستان است و این رشته با دوچرخه‌سواری جاده سنخیت و شباهتی ندارد.

اکنون این سؤال پیش می‌آید چرا پرتوآذر به‌جای یک دوچرخه‌سوار تخصصی جاده ایران روی خط استارت رفت.

فقط برای کسب امتیاز حضور

فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران در مسابقات جهانی دوچرخه‌سواری جاده نماینده‌ای در بخش زنان نداشت؛ اما تصمیم گرفت برای این که امتیاز حضور در این مسابقه برای ایران ثبت شود، فرانک را به خط استارت برساند.

فدراسیون دوچرخه‌سواری در این باره بر روی وب‌سایت رسمی خود نوشته است:

بانوی ملی‌پوش دوچرخه‌سواری کوهستان کشورمان باتوجه‌به حضورش در مسابقات قهرمانی جهان گلاسکو جهت شرکت در رقابت‌های کوهستان و اهمیت بسیار بالای حضور در مسابقات جاده جهت افزایش امتیاز مسابقات قهرمانی کشور بانوان، پس از هماهنگی فدراسیون دوچرخه‌سواری تصمیم گرفت تا برای کمک به بخش بانوان جاده ایران امروز در خط استارت مسابقات جاده حاضر شود. چرا که حضور پرتوآذر در خط استارت مسابقه استقامت قهرمانی جهان گلاسکو جهت افزایش امتیاز قهرمانی کشور بانوان از ۵۰ به ۱۰۰ کافی است و نیازی به شرکت این ورزشکار در رقابت نمی‌باشد.

رقابت استقامت جاده قهرمانی جهان ۲۰۲۳ گلاسکو به مسافت ۱۵۴ کیلومتر با حضور ۲۱۰ ورزشکار از ۷۱ کشور دنیا از ساعت ۱۴:۳۰ امروز برگزار می‌شود.

این آخرین رقابت نماینده بانوان کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان گلاسکو است و پس از این مسابقه، فرانک پرتوآذر جهت حضور در مسابقات بین‌المللی همراه تیم باشگاهی خود به سوییس ، فرانسه و ایتالیا سفر می‌کند و از ایتالیا به‌صورت مستقیم به محل برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو سفر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.