6
ملی پوش دوچرخه سواری خوشحال نیست

کنایه پرتوآذر: با دوچرخه امانی به هانگژو می‌روم!

  • کد خبر : 92844
  • 23 مرداد 1402 - 8:17
کنایه پرتوآذر: با دوچرخه امانی به هانگژو می‌روم!
فرانک پرتوآذر، ملی‌پوش دوچرخه‌سواری کوهستان ایران در اظهار نظری کنایه‌آمیز در صفحه شخصی خود گفته است که با دوچرخه و تجهیزات امانی به بازی‌های آسیایی هانگژو می‌رود.

به گزارش افرا ورزش، فرانک پرتوآذر تنها دختر دوچرخه‌سوار ایران است که در بازی‌های آسیایی هانگژو شرکت خواهد کرد اما به نظر می‌رسد در آستانه این مسابقات، او چندان خوشحال نیست.

مهم‌ترین مشکل این رکابزن باسابقه شیرازی، تجهیزات و دوچرخه است و اکنون، فرانک انتشار این جمله در صفحه شخصی‌اش که با دوچرخه امانی به بازی‌های آسیایی می‌روم، ناراحتی خود را بروز داده است.

دوچرخه و تجهیزات لازم و جانبی آن، مهم‌ترین ابزار کار یک دوچرخه‌سوار حرفه‌ای است و به نظر می‌رسد تهیه نشدن تجهیزات لازم برای پرتوآذر، او را ناراحت کرده است.

بر این اساس، او قرار است با دوچرخه‌ای که امانت گرفته شده در بازی‌های آسیایی هانگژو شرکت کند و این موضوع، زیبنده کاروان ایران و فدراسیون دوچرخه‌سواری نیست.

به نظر می‌رسد باید در حال حاضر در مرحله آرامش پیش از طوفان قرار داریم و باید منتظر پایان رقابت فرانک پرتوآذر در هانگژو و گشوده شدن کلام او به انتقاد از بانیان این وضعیت باشیم.

در مورد فرانک پرتوآذر، این نکته قابل توجه است که هزینه‌های او برای حضور در رویدادهای پرفشار و متوالی خود در طول سال در نقاط مختلف اروپا، به طور شخصی یا معمولاً از طریق اسپانسرهایش تأمین می‌شود و سفرهای او، خرجی روی دست فدراسیون دوچرخه‌سواری نمی‌گذارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.