5
روز دوم بازی‌های آسیایی هانگژو

پرتوآذر به نشان برنز دوچرخه سواری کوهستان رسید

  • کد خبر : 93798
  • 03 مهر 1402 - 7:21
پرتوآذر به نشان برنز دوچرخه سواری کوهستان رسید
فرانک پرتوآذر دختر دوچرخه سوار کوهستان ایران در روز دوم بازی‌های آسیایی هانگژو به مدال برنز رسید و چهارمین مدال کاروان را کسب کرد.

به گزارش افرا ورزش، در ادامه دومین روز از بازی‌های آسیایی هانگژو در چین، امروز دوشنبه سوم مهر فرانک پرتوآذر ملی پوش دوچرخه سواری کوهستان ایران صاحب مدال برنز شد.

 چهار سال پس از این که او در بازی‌های آسیایی جاکارتا، به شکلی غیرمنتظره در مسیر، دچار پارگی زنجیر شد و مدال را از دست داد، به این رقابت برگشت و جبران مافات کرد و شایستگی‌هایش را به نمایش گذاشت.

دختر شیرازی دوچرخه سواری ایران امروز با ۱۴ دوچرخه سوار از ۹ کشور به رقابت پرداخت در حالی که چین، اندونزی، فیلیپین، قزاقستان و تایلند هر کدام با دو نماینده و هنگ کنگ، نپال، ژاپن و چین تایپه که هر کدام با یک نماینده در رقابت حضور داشتند.

در مسابقه امروز فرانک زمان یک ساعت و ۴۲ دقیقه و ۴۴ ثانیه را به ثبت رساند در حالی که زمان هونگ فنگ لی چینی یک ساعت و ۳۰ دقیقه و ۵۹ ثانیه (۱۲ دقیقه کمتر از پرتوآذر) بود. کایژیا ما از چین نیز زمان یک ساعت و ۳۶ دقیقه و ۴۵ ثانیه را ثبت کرد و نقره گرفت.
نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده پرتوآذر آلینا سارکولووآ از قزاقستان بود که ۳ دقیقه دیرتر از دوچرخه‌سوار ایرانی به خط پایان رسید.

لی هونگ فنگ چینی ۲۸ ساله در حالی امروز مدال طلا را کسب کرد که پیش از رقابت امروز با کسب پنج مدال طلا قهرمانی آسیا و نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ پرمدال ترین ورزشکار در بین ۱۴ رقیب پرتوآذر محسوب می‌شد.

جدول نهایی دوچرخه سواری کوهستان | بازی‌های آسیایی هانگژو

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.