8
با اعلام گلاره ناظمی

حضور پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال زنان منتفی شد

  • کد خبر : 93010
  • 30 مرداد 1402 - 19:13
حضور پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال زنان منتفی شد
باشگاه پرسپولیس علی‌رغم وعده تیمداری در لیگ برتر فوتبال زنان، امسال نیز تیمی را روانه این مسابقات نخواهد کرد

به گزارش افرا ورزش مدتی است که زمزمه‌هایی در خصوص حضور باشگاه‌های مطرح فوتبال مردان در لیگ برتر زنان به گوش می‌رسد‌. اتفاقی که می‌تواند به بیشتر دیده شدن فوتبال زنان منجر شود و همچنین به باشگاه‌ها در فرایند مجوز حرفه‌ای کمک کنند.

در پی آن سازمان لیگ فوتبال برای تسهیل ورود این باشگاه‌ها به فوتبال زنان اعلام کرده است که، تیم‌های لیگ برتر مردان می‌توانند بدون شرکت در دسته‌های پایین‌تر، مستقیما راهی لیگ برتر فوتبال زنان شوند.

با این وجود هنوز هیچ یک از باشگاه‌های مطرح مانند تراکتور، پرسپولیس یا استقلال قدمی جدی برای تیمداری در بخش زنان برنداشته‌اند و این موارد از حد وعده‌های مدیران تیم فراتر نرفته است.

این درحالی است که مبالغ قرارداد در فوتبال زنان در مقایسه با هزینه‌های گزاف بخش مردان، بسیار اندک به شمار می‌رود. مسئولان هر باشگاه می‌توانند با بودجه‌ای منطقی _حتی نسبتا به تیم مردان ناچیز_ تیم قدرتمندی را روانه لیگ کنند و حتی برای کسب جام بجنگند.

گلاره ناظمی، مسئول کمیته مسابقات زنان فدراسیون فوتبا در این خصوص گفت: تمام تلاش‌مان را کردیم و انتظار داشتیم تیمی مثل پرسپولیس و سایر تیم‌هایی که در لیگ برتر هستند از فوتبال زنان حمایت کنند.

او ادامه داد: اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و غیر از دو تیم هیچکدام برای حضور در لیگ برتر زنان شرکت نکردند. این درحالی است که ما شرایط را برای حضورشان مهیا کردیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.