6
گلنوش سبقت‌الهی در باکو

از دست رفتن سهمیه المپیک به دلیل نقص فنی و اشتباه داور

  • کد خبر : 93175
  • 07 شهریور 1402 - 19:06
از دست رفتن سهمیه المپیک به دلیل نقص فنی و اشتباه داور
گلنوش سبقت‌الهی که از شانس‌های اصلی ایران برای کسب سهمیه المپیک به شمار می‌رفت، به دلیل نقص اسلحه و اشتباه داور، به این عنوان نرسید.

به گزارش افرا ورزش گلنوش سبقت‌الهی که به عنوان یکی از مهم‌ترین نفرات برای کسب سهمیه وارد باکو شده بود، بعد از راهیابی به فینال و شرکت در این مرحله، کسب سهمیه را به علت مشکل فنی سلاح از دست داد.

نصر اصفهانی در رابطه با این موضوع گفت: تیراندازی، رشته‌ای تجهیزات محور است و ورزشکاران تا زمانی که تجهیزات عالی نداشته باشند، نمی‌توانند نتایج خوبی را کسب کنند.

او ادامه داد: سبقت‌الهی در مرحله مقدماتی توانست با کسب جایگاه سوم پر قدرت وارد فینال شود، اما در ادامه فینال را به علت نقص فنی _که تا به حال در این مسابقات رخ نداده بود_ از دست داد.

اصفهانی افزود: سبقت‌الهی زمانی که وارد خط شد فهمید که تمام فشار کپسول سلاح او خالی شده است. این در حالی است که او و داور مسابقه قبل از قرار گرفتن در خط سلاح را چک کرده بودند. اما زمانی که این اتفاق افتاد، داور اجازه تعویض سلاح را نداد و اصرار ما ممکن بود باعث دیسکالیفه شدن او شود.

وی همچنین گفت: ما به شرکت سازنده سلاح اعتراض کردیم و آنها همان‌جا در محل مسابقه به تیرانداز ما دو کپسول جدید دادند ولی خب دیگر شانسی برای کسب مدال و سهمیه وجود نداشت.

در آخر نیز مرتضی قربانی این موضوع را اضافه کرد که در روز گذشته داور اشتباه‌اش را پذیرفته ولی دیگر فرصت برای کسب سهمیه از دست رفته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.