6
تورنمنت هاکی روی یخ یونیون العین

آیس باکس ایرانمال راهی دیدار نهایی شد

  • کد خبر : 93482
  • 17 شهریور 1402 - 17:53
آیس باکس ایرانمال راهی دیدار نهایی شد
 تیم آیس باکس ایرانمال با عبور از سد دیگر نماینده امارات، راهی دیدار نهایی تورنمنت هاکی روی یخ العین شد و شنبه در فینال به میدان خواهد رفت.

به گزارش افرا ورزش، مرحله نیمه‌نهایی تورنمنت هاکی روی یخ امارات، ظهر امروز جمعه ۱۷ شهریور در العین امارات برگزار شد و حاصل آن، صعود تیم آیس باکس ایران به دیدار پایانی بود.

آیس باکس ایران پس از سه پیروزی پرگل و قاطع در مرحله گروهی، امروز برابر تیم یاس امارات ۹ بر صفر پیروز شد و با یک بردپرگل دیگر به استقبال فینال رفت.

الهام مدیر دهقان بازیکن ملی‌پوش آیس باکس با ۴ گل در این بازی، بار دیگر ستارگی کرد. او سه گل در وقت اول و یک گل در وقت دوم به ثمر رساند.

یگانه بهرامی که در بازی پیشین آیس باکس برابر شاهین امارات، بهترین بازیکن میدان شده بود امروز در وقت اول بازی یکی از چهار گل تیمش را به ثمر رساند.

سهم آیس باکس در وقت دوم نیز همانند وقت اول ۴ گل بود که صرف‌نظر از گل الهام مدیر دهقان، فاطمه اسماعیلی، سارینا خسروی و هدیه آقایی برای آیس باکس گل زدند

گل نگار خرم در دقیقه هفتم وقت سوم و پایانی بازی، اختتامیه گل‌های آیس باکس ایرانمال در این بازی بود.

نماینده ایران شنبه ۱۸ شهریور از ساعت ۲۰ در فینال، تیم الدهبی امارات را در پیش رو دارد که سومین حریف اماراتی آیس باکس در این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

آیس باکس در دور گروهی به ترتیب با نتایج ۷ بر ۲، ۶ بر صفر و ۱۴ بر صفر از سد تیم‌های ایلگز فیلیپین، پنترز مکزیک و شاهین امارات عبور کرده بود.

ویدئو

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.