5
جین: می‌توانیم طلای کبدی جاکارتا را تکرار کنیم

شایلا جین: مصدومیت صیدی برای تیم ملی کبدی ناگوار است

  • کد خبر : 93496
  • 18 شهریور 1402 - 1:40
شایلا جین: مصدومیت صیدی برای تیم ملی کبدی ناگوار است
شایلا جا جین سرمربی تیم ملی کبدی، در آستانه بازی‌های آسیایی هانگژو چین از وضعیت این تیم و شانس کسب دوباره مدال طلا گفت.

به گزارش افرا ورزش تیم ملی کبدی زنان ایران یکی از قطب‌های مهم این رشته در آسیا به شمار می‌رود. این تیم در فینال هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی که در جاکارتا اندونزی برگزار می‌شد، برابر هند با نتیجه ۲۷ بر ۲۴ پیروز شد و برای نخستین بار به مدال طلای این بازی‌ها دست یافت.

حالا این تیم، بازی‌های آسیایی هانگژو را پیش رو دارد و مشغول آماده‌سازی در راستای تلاش برای دفاع از عنوان قهرمانی خود است. در همین خصوص شایلا جا جین، سرمربی تیم ملی با افرا ورزش گفتگو کرده است.

او در ابتدا خود را این‌گونه معرفی کرد: من از سال ۲۰۱۶ به ایران آمدم و با فدراسیون  کبدی ایران کار می‌کنم. از حضورم در این کشور بسیار خوشحالم و چیزهای جدید زیادی هم یاد گرفتم.

شایلا جین در خصوص وضعیت تیم گفت: در حال حاضر مشغول آماده‌سازی برای بازی‌های آسیایی هانگژو چین هستیم که دو هفته آغاز می‌شود. همگی در اردوی تیم ملی، سخت تلاش می‌کنیم تا به سطح موردنظر برسیم.

سرمربی تیم ملی افزود: برنامه تمرینی ما شامل سه جلسه است؛ دو جلسه تمرینی در صبح و بعد از ظهر، و یک جلسه باقی‌مانده در شب برگزار می‌شود که همراه با بازیکنان آنالیز فیلم داریم.

او در ادامه گفت: این آنالیز هم شامل فیلم‌های بازیکنان خودمان و هم تیم‌های حریف می‌شود، تا نکات منفی و مثبت مهره‌های تیم ملی و رقبا را پیدا کنیم و برنامه‌ریزی خوبی برای رقابت در هانگژو داشته باشیم.

جا جین در مورد تکرار مدال طلای جاکارتا گفت: حدود ۵ سال از بازی‌های آسیایی جاکارتا می‌گذرد و بازیکنان ما در این پنج سال که با همدیگر تمرین می‌کنند به هماهنگی خوبی رسیده‌اند. همچنین نسبت به گذشته با تجربه‌تر هستند.

او ادامه داد: کسب مدال طلا در آن سال، باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنان ما نسبت به قبل شده ولی باید بدانیم که اعتماد به نفس کاذب، مضر است و نباید رقبا را دست کم بگیریم.

سرمربی تیم ملی به مصدومیت آزاده صیدی اشاره کرد و افزود: متاسفانه اتفاق ناگواری که اخیراً برای تیم ملی افتاد این بود که نمی‌توانیم آزاده صیدی، یکی از بهترین مهاجم‌هایمان را به دلیل مصدومیت جدی از ناحیه دست با خود به هانگژو ببریم. موضوعی که باعث ناراحتی و ضربه به تیم می‌شود ولی در تلاشیم تا این خلاء را جبران کنیم.

شایلا جین همچنین گفت: در همین راستا، به‌جز بازیکنان قدیمی، مهره‌های جدیدی را نیز به تیم ملی دعوت کرده‌ایم که امیدوارم کنار هم در این بازی‌ها عملکرد خوبی داشته باشند و بتوانیم دوباره مدال طلا را به دست آوردیم.

او در مورد رقبای ایران در این تورنمنت اظهار کرد: ما در جاکارتا با 3 امتیاز اختلاف مقابل هند پیروز شدیم. این موضوع نشان‌دهنده این است که ایران و هند از نظر فنی تفاوت زیادی ندارند.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: با این وجود به خاطر کسب طلا، انتظارات از تیم ملی برای تکرار این مدال بالاست. من هم همین انتظار را از بازیکنانم دارم و اگر بتوانند با تمام توان و تلاش در این مسابقات حاضر شوند، مطمئنم که باز هم طلا را به دست می‌آورند.

شایلا جین در انتها گفت: همکاری با تیم ملی کبدی و حضور در ایران برایم چالش بزرگی محسوب می‌شود. حالا که در سطح بین‌المللی فعال هستم، تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد خود را برای ایران و فدراسیون کبدی داشته باشم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.