4
شرایط بحرانی فوتسال زنان

اصل بقا؛ تلاش خوزستان برای تیمداری در فوتسال

  • کد خبر : 93520
  • 19 شهریور 1402 - 20:20
اصل بقا؛ تلاش خوزستان برای تیمداری در فوتسال
وزارت ورزش و جوانان خوزستان اعلام کرد حتی با وجود شرایط نابسامان، این استان در فصل آینده سوپرلیگ فوتسال زنان تیمداری خواهد کرد.

به گزارش افرا ورزش باشگاه حفاری خوزستان فصل گذشته، پس از کش و قوس‌های فراوان توانست در سوپرلیگ فوتسال زنان به رقابت بپردازد. ولی این حضور با نتایجی همراه شد که خبر از وضعیت بحرانی فوتسال در خوزستان می‌داد.

به تازگی نیز زمزمه‌های انصراف این تیم از سوپرلیگ برای فصل آینده به گوش رسیده بود. باشگاه اهوازی که از جمله تیم‌های با پیشینه و سابقا قدرتمند فوتسال زنان به شمار می‌رود، شرایط سختی برای ادامه راه خود در این رشته دارد‌.

در همین راستا اداره ورزش و جوانان استان خوزستان در نظر دارد با حمایت از این تیم جلوی انحلال آن را بگیرد. حمید بنی‌تمیم مدیر کل اداره ورزش این استان نیز تاکید کرد برنامه‌ای برای حذف نماینده خود در لیگ فوتسال زنان ندارند.

وزارت ورزش و جوانان خوزستان اعلام کرد که اگر حفاری نتواند به دلیل مسائل مالی در لیگ حاضر شود، با کمک هیئت فوتبال این استان آمادگی تیمداری در این رشته را دارند.

بنابراین حضور نماینده خوزستان در سوپرلیگ پیش رو قطعی به نظر می‌رسد ولی این حضور با مشکلاتی همراه خواهد بود. آن هم در شرایطی که حفاری در میانه فصل گذشته با سرمربی خود، فروزان سلیمانی قطع همکاری کرد و هنوز نتوانسته جانشین خوبی برای او پیدا کند.

در این شرایط و با مشکلات اقتصادی، حفظ مهره‌های ارزشمند این تیم که آمار خوبی برای حفاری در فصل گذشته ثبت کردند نیز سخت به نظر می‌رسد. همانطور که چندی پیش فاطمه حسینی بازیکن موثر این تیم، با انتقالی یک ساله به پالایش نفت آبادان پیوست.

بنابرابن نماینده خوزستان در این وضعیت به سراغ استفاده حداکثری از جوانان و بازیکنان بومی این استان می‌رود تا تیمی با حداقل هزینه ممکن را روانه لیگ کند و کار سختی برای حضور در جمع مدعیان خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.