7
نقل و انتقالات فوتسال پالایش نفت آبادان

نفت آبادان و صید بزرگ‌ترین ماهی‌های شط

  • کد خبر : 93230
  • 09 شهریور 1402 - 22:29
نفت آبادان و صید بزرگ‌ترین ماهی‌های شط
تیم فوتسال پالایش نفت آبادان با تمدید قرارداد بازیکنان گذشته خود و همچنین به خدمت‌گیری مهره‌های جدید، برای فصل آینده سوپرلیگ آماده می‌شود.

به گزارش افرا ورزش زمان زیادی تا شروع سوپرلیگ فوتسال باقی نمانده و تیم‌ها تحت شعاع وضعیت نابسامان اقتصادی این رشته، در حال آماده‌سازی خود برای فصل جدید هستند.

باشگاه پالایش نفت آبادان که پیش از این قرارداد سرمربی خود، پریسا امامی را تمدید کرده بود با به خدمت‌گیری مهره‌های جدید و همچنین تمدید قرارداد بازیکنان گذشته خود به پیشواز سوپرلیگ می‌رود.

نگاهی به بازیکنان جذب شده و همچنین تلاش موفق برای حفظ ستاره های فصل گذشته پالایش نفت آبادان حاکی از این است که باید پالایش نفت را مدعی اصلی قهرمانی دانست.

 آن‌ها یک دروازه‌بان خوب جذب کرده اند، مارال ترکمان را به عنوان یک صید بزرگ به آبادان برده‌اند و فاطمه حسینی و الهام عنافچه را از حفاری به خدمت گرفته‌اند.

در مورد الهام عنافجه نیازی به توضیح وجود ندارد اما جذب فاطمه حسینی را باید یک جذب هوشمندانه دانست. زمانی که سایر باشگاه‌ها خوابند، پالایش نفت آبادان، بر لب شط مشغول صید بزرگ‌ترین ماهی‌ها است.

پس از تلاش‌های نافرجام برای قهرمانی و از دست دادن گوی رقابت در مصاف با مرکزنشینان، اکنون با تضعیف و بلاتکلیفی رقبا، پالایش نفت آبادان دست بالا را در تشکیل تیم قهرمان دارد.

زهرا لطف‌آبادی که فصل گذشته به عنوان لژیونر و در تیم اتلتیکوتورکال اسپانیا بازی می‌کرد، در بازگشت خود به فوتسال ایران به پالایش نفت آبادان پیوست. پیشنهاد جذابی برای ادامه حضور او در اسپانیا وجود نداشت.

فاطمه بنداد دروازه‌بان آنزان ایذه هم به نماینده آبادان پیوست. این یک خانه‌تکانی در دروازه تیم نفت قلمداد می‌شود.

از سوی دیگر مارال ترکمان، مهره تأثیرگذار فصل پیش و محدثه محمدی از پیکان، قهرمان فصل قبل لیگ با پالایش قرارداد امضا کردند. فاطمه حسینی و الهام عنافجه هم از ملی حفاری اهواز به این تیم اضافه شدند.

علاوه بر ورودی‌های جدید این باشگاه، قرارداد مهره‌های فصل گذشته نیز تمدید شد. بدین ترتیب نیلوفر مقدسی، فاطمه ارژنگی، کافیه هزاریان، فهیمه زارعی، سهیلا ملمولی، حدیث رحیمی و سحر ملمولی یک فصل دیگر نیز برای پالایش نفت توپ می‌زنند.

حضور فاطمه ارژنگی کهنه‌کار به اضافه فهیمه زارعی و سهیلا ملمولی به تنهایی برای خط و نشان کشیدن برای تمام لیگ کافی است. پس در لیگ یخ‌زده ۱۴۰۲، رویارویی با این تیم شهامت فراوان می‌خواهد.

نکته منفی در مورد وضعیت نقل و انتقالاتی در باشگاه پالایش نفت آبادان، اعلام همه این تحولات در یک روز و با هم است در حالی که باشگاه آبادانی می‌تواند از هر یک از این اقدامات مهم استفاده تبلیغاتی کند و نمی‌کند.

تقریباً در هیچ جای دنیا مرسوم نیست که یک باشگاه همه بازیکنان جدید و تمدیدی خود را به یک باره اعلام و رونمایی کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.