5
گفتگو با سرمربی سابق نصر امید البرز

چهره جدید حفاری با شریف | تیمی که دوباره مدعی شد

  • کد خبر : 93709
  • 31 شهریور 1402 - 15:15
چهره جدید حفاری با شریف | تیمی که دوباره مدعی شد
فاطمه شریف سرمربی جدید حفاری خوزستان است. او پس از قطعی شدن تیمداری اهواز در سوپرلیگ فوتسال زنان چهره جدیدی به نماینده اهواز خواهد بخشید.

به گزارش افرا ورزش چندی پیش اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان اعلام کرد با وجود شرایط نابسامان اقتصادی، حفاری خوزستان در فصل آینده سوپرلیگ فوتسال زنان تیمداری خواهد کرد.

در همین راستا باشگاه ملی حفاری، با فاطمه شریف سرمربی سابق تیم نصر امید البرز، برای هدایت این تیم به توافق رسید. یک مربی موفق و همیشه در قواره مدعی قهرمانی.

فاطمه شریف که در ۲ فصل حضور خود در نصر توانست ۲ عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کند، پس از لغو تیمداری در نصر امید البرز و حاصل نشدن توافق با پیکان، راهی خوزستان شد است.

شریف در این خصوص به افرا ورزش گفت: پس از مذاکرات و در میان گذاشتن اهداف مشترکمان با باشگاه‌ حفاری، برای فصل جدید سوپرلیگ فوتسال زنان به توافق رسیدیم. این یک مسیر تازه است.

فوتسال زنان در شرایط نابسامانی به سر می‌برد و حفاری نیز از این قاعده مستثنی نیست. حتی در مقطعی خبر انصراف این باشگاه از سوپرلیگ به دلایل مالی به گوش می‌رسید، اما در نهایت حفاری در لیگ باقی ماند.

سرمربی حفاری در این مورد گفت: باشگاه با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کرد اما خوشبختانه با حمایت‌ها از تیم، این مشکلات حل شده است و بابت این موضوع نگران نیستم.

او ادامه داد: البته با توجه به بودجه فعلی نمی‌توان گفت حفاری تیمی مدعی عنوان قهرمانی است اما، تلاش می‌کنیم تیم جوان، باانگیزه و عملکردی آبرومندانه داشته باشیم؛ تیمی که بتواند تمام توان خود را به نمایش بگذارد.

شریف در خصوص نقل و انتقالات تیمش گفت: قراداد سحر و فاطمه پاپی، سارا افرازی، رقیه صومعه، ریحانه فتحی، زینب میررضایی و عصمت داوودی برای فصل جدید تمدید شد و حفاری می‌تواند یک فصل دیگر نیز با این مهره‌های خود همکاری کند.

او ادامه داد: همچنین توانستیم سارا شیربیگی، زینب کرمی و مریم سید از نصر امید را نیز برای فصل آینده به خدمت بگیریم. بازیکنانی که امیدواریم بتوانیم با آن‌ها بهترین نتیجه ممکن را برای باشگاه رقم بزنیم.

با وجود این که فاطمه شریف تلاش می کند لقب مدعی را از روی تیم جدیدش بردارد و انتظارات را از تیمش کنترل کند اما تیمی با این نفرات بدون تردید نیم نگاهی به حضور در قله لیگ خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.