6
قهرمانی در مسابقات تکواندو منطقه‌ای در مراغه

رویا کرمان فنی‌ترین بازیکن کونگ فو آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 93926
  • 04 مهر 1402 - 20:24
رویا کرمان فنی‌ترین بازیکن کونگ فو آذربایجان شرقی
رویا کرمان دختر رزمی‌کار اهل مراغه در مسابقات استانی کونگ‌فو آذربایجان شرقی توانست عنوان فنی‌ترین بازیکن این مسابقات لقب گیرد.

رپرتاژ خبری : رویا کرمان دختر رزمی‌کاری است که در مسابقات کونگ‌فو استان آذربایجان شرقی در مراغه درخشید و عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقات را به دست آورد.

این رقابت‌ها با حضور نزدیک به ۲۰۰ ورزشکار و مردادماه امسال برگزار شد و رویا کرمانی در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان، علاوه بر قهرمانی از سوی کمیته فنی، ارزشمندترین مبارز این مسابقات انتخاب شد.

تیم کونگ‌فو مراغه با مربیگری پرستو زنده ور و همچنین با حمایت‌های احمد صاحب رئیس انجمن کونگ‌فو پرثوآی آذربایجان شرقی و علی کریمی مسئول کمیته فنی آذربایجان شرقی در این مسابقات شرکت داشت.

شایان ذکر است رویا کرمان در حال حاضر مسئولیت کمیته فنی کنگ فو پرثوآ بانوان در هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان آذربایجان شرقی را نیز بر عهده دارد. وی از استاد صاحب به دلیل زحمات بی بدیل در توسعه کونگ فو، سپاسگزاری می نماید.

رویا همچنین در مسابقات مچ اندازی استان آذربایجان شرقی به میزبانی تبریز نیز به مقام قهرمانی رسید. این رقابت‌ها در تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد و تیم اعزامی از شهرستان مراِغه در قالب ۲۰ نفر با سرپرستی مریم افخمی نایب‌رئیس هیئت پرورش اندام مراغه در این رقابت‌ها شرکت کرد.

موفقیت‌های رویا کرمان در رشته‌های رزمی مورد علاقه‌اش به تکواندو هم رسید جایی که او در سومین دوره مسابقات منطقه‌ای تکواندو در شهرستان مراِغه با حضور نزدیک به ۱۰۰ دختر تکواندوکار برگزار شد قهرمان شد.

رویا موفقیت در این مسابقات را حاصل زحمات رضا شاهی رئیس هیئت تکواندو مراغه و نائب رئیس این هیئت، جهان مولوی و نیکان اوجاق می‌داند و از آن‌ها قدردانی می‌کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93926

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.