23
رویا در رویای المپیک

رویا کرمان ؛ استعداد تازه تکواندو از مراغه می‌آید

  • کد خبر : 84142
  • 18 مرداد 1401 - 12:17
رویا کرمان ؛ استعداد تازه تکواندو از مراغه می‌آید
در شرایطی که تکواندو ایران در حال معرفی قهرمانان تازه است رویا کرمان استعداد تازه‌ای است که از مراغه، راه پیشرفت را جستجو می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان“؛ رویا کرمان یک استعداد تازه برای تکواندو زنان است که در سن جوانی امیدوار به رشد و رسیدن به سکوهای برتر کشور است.

دختر مراغه‌ای پس از کسب تجربیات و آموزش در رشته‌های رزمی مختلف، اکنون به دنبال این است که در رشته المپیکی تکواندو برای خود اسم و رسمی دست و پا کند.

رویا در این مسیر، کار را با قدرت آغاز کرده چنان که موفقیت او در مسابقات منطقه‌ای، نویدبخش ظهور یک ستاره از استان آذربایجان شرقی است.

رویا کرمان متولد ۱۵ شهریور ۱۳۸۴ در قم است اما او به همراه خانواده‌اش به مراغه مهاجرت کرد. او در خانواده‌ای ۶ نفره متولد شده و دومین فرزند خانواده به شمار می‌رود.

تحصیل رویا در رشته تربیت بدنی او را به اهداف ورزشی‌اش نزدیک‌تر می‌کند. با ورود به پایه دوازدهم و قرار گرفتن در میان شاگردان ممتاز، همه چیز برای جهت‌دهی زندگی دختر رزمی کار به سمت آینده‌ای ورزشی، مهیا به نظر می‌رسد.

با وجود این که رؤیا کرمان، به طور زودهنگام تکواندو را آغاز نکرد اما نشان داد در این رشته قادر به انجام کارهای بزرگی است. در حقیقت، 14 سالگی نقطه ورود او به تکواندو بود اما تکواندو برای رویا به یک مسیر جدی تبدیل شد.

رویا کرمان در هفده سالگی دارای کمربند قرمز تکواندو شالبند مشکی رشته کونگ فو است البته با توجه به غیبت کونگ فو در میان رشته‌های حاضر در رویدادهای معتبر بین‌المللی، رویای رویا، موفقیت در تکواندو است.

او توانسته در رشته تکواندو یک مدال طلا و در رشته کونگ فو دو مدال برنز کشوری، و در کاراته ۲ مدال نقره کشوری را از آن خود سازد.

 

رویای المپیک برای هر دختر تکواندوکاری در ایران زنده است و رویا کرمان نیز از این قاعده مستثنی نیست. او به خوبی می‌داند که موفقیت‌های آینده و رسیدن به تیم ملی و درخشش در میان ستاره‌های امروز تکواندو زنان ایران، مستلزم تلاش شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای است.

آن چه آینده رویا را می‌سازد همه تلاش و انتخاب‌هایی است که امروز پیش روی او قرار دارد. مسیر او، ساده نیست اما رؤیا نشان داده که عزم و اراده‌ای مثال‌زدنی دارد.

رویا کرمان در اینستاگرام : roya_kerman1384

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. به امید موفقیت دختر عموی عزیزم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.