3
مسابقات تکواندو آزاد صربستان

ناهید کیانی طلایی شد، سعیده نصیری برنز گرفت

  • کد خبر : 96444
  • 27 فروردین 1403 - 18:48
ناهید کیانی طلایی شد، سعیده نصیری برنز گرفت
تیم ملی تکواندو زنان ایران در رقابت‌های آزاد صربستان موفق به کسب ۲ مدال طلا و برنز به ترتیب توسط ناهید کیانی و سعیده نصیری شد.

به گزارش افرا ورزش به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و یکمین دوره رقابت‌های آزاد صربستان (۲۰ امتیاز المپیکی/G2) که از ۲۴ فروردین در سالن «رانکو زراویکا» بلگراد آغاز شده بود یکشنبه ۲۶ فروردین‌ به پایان رسید.

تیم ملی تکواندو بانوان در این رویداد ۶ نماینده داشت که رهاورد آن ۲ نشان ارزشمند طلا و برنز توسط ناهید کیانی و سعیده نصیری بود.

سعیده نصیری در وزن ۴۹- کیلوگرم  بعد از یک دور استراحت  «سوفرادا کیسکالت» از آلمان را ۲ بر یک شکست داد و سپس برابر «لنا استویکوویچ» از کرواسی مبارزه کرد و در یک پیکار حساب شده ۲ بر یک پیروز و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

تیم ملی تکواندو زنان

نصیری در این مرحله برابر «آدریانا سروزو ایگلسیاس» از کشور اسپانیا روبه‌رو شد و نهایتا با وجود ارائه نمایشی قابل‌قبول برابر نایب‌قهرمان المپیک توکیو  و دارنده مدال برنز ۲۰۲۳ جهان با نتیجه ۲ بر یک باخت و به نشان برنز بسنده کرد.

ناهید کیانی دختر المپیکی، در وزن ۵۳- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، «چوتیکان» از تایلند را ۲ بر یک شکست داد. وی در ادامه  «سارا الهلوانی» از ایتالیا را ۲ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

نماینده ایران در این مبارزه مقابل «آوداگیج» از بوسنی ۲ بر یک به برتری دست یافت و تنها فینالیست ایران در این رویداد شد.

کیانی  در دیدار نهایی برابر «هرونووا» از جمهوری چک  با نمایشی دیدنی دو بر صفر و با نتایج ۱۸ بر صفر و ۲۰ بر صفر به برتری رسید و نشان طلا را بااقتدار بر گردن آویخت.

در سایر اوزان و در وزن ۶۲- کیلوگرم الهام حقیقی ابتدا برابر «کریستینا گاسپا» از ایتالیا پیروز شد سپس  «آتناسوا» از بلغارستان را شکست داد. وی در ادامه و برابر «میلانا» نماینده مقدونیه ناکام ماند و در ۲ راند باخت و حذف شد.

ساغر مرادی دیگر نماینده ایران در همین وزن با شکست برابر حریفی از کرواسی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۴۶- کیلوگرم معصومه رنجبر دیدار نخست خود برابر تکواندوکار جمهوری آذربایجان را با برد پشت سر گذاشت؛ اما مقابل حریفی از تایلند باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۶۷- کیلوگرم یلدا ولی نژاد پس از برتری برابر «لوکیجا هرباچ» از کرواسی، برابر «الکساندرا پرشیچ» حریف عنوان‌دار صربستانی مبارزه کرد و با وجود ارائه نمایشی قابل‌قبول با واگذاری نتیجه ۲ بر یک از ادامه رقابت‌ها بازماند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=96444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.