6
بازی‌های آسیایی هانگژو

هانیه رستمیان در هانگژو دست خالی نماند

  • کد خبر : 93959
  • 08 مهر 1402 - 15:03
هانیه رستمیان در هانگژو دست خالی نماند
یک مدال برنز در ماده تپانچه میکس، سبب شد هانیه رستمیان دختر المپیکی تیراندازی، بازی‌های آسیایی هانگژو را دست‌خالی ترک نکند.

به گزارش افرا ورزش، بازی‌های آسیایی هانگژو امروز شنبه هشتم مهر در خاک چین با برگزاری مسابقات تیراندازی تپانچه میکس در مسافت ۱۰ متر دنبال شد و با مدالی برای تیم ایران و هانیه رستمیان همراه شد.

هانیه جوان که در رقابت تپانچه انفرادی ۱۰ متر و ۲۵ متر و تپانچه تیمی، موفق به کسب مدالی نشده بود امروز سرانجام در ماده میکس، همراه با امیر جوهری خو صاحب نشان برنز شد.

این دو تیرانداز ایرانی در یکی از دو رقابت رده‌بندی تپانچه تیمی، به مصاف تیم پاکستان متشکل از گلفام جوزف و کیشمالا طلعت رفتند و ۱۶ بر ۱۴ این تیم را شکست دادند.

کره جنوبی در دیگر دیدار رده‌بندی با اقتدار ژاپن را برد و به برنز مشترک با ایران رسید. در فینال نیز در تقابل چین و هند، قدرت‌های تپانچه آسیا برتری با چین بود و میزبان به طلای تپانچه میکس تیمی رسید.

مدال برنز میکس برای هانیه رستمیان شاید نتیجه فوق‌العاده‌ای به نظر نرسد اما بار روانی روی او را کاهش می‌دهد و هانیه را آسوده‌تر آماده المپیک پاریس در سال آینده میلادی می‌کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.