7
نقل و انتقالات فوتبال زنان

مریم رهیده، کوثر عنبری و سمانه خانی با ملوان تمدید کردند

  • کد خبر : 94547
  • 25 مهر 1402 - 15:28
مریم رهیده، کوثر عنبری و سمانه خانی با ملوان تمدید کردند
باشگاه ملوان انزلی، قرارداد ۳ بازیکن تاثیرگذار خود در لیگ برتر فوتبال زنان ایران را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

به گزارش افرا ورزش در فصل نقل و انتقالات و در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان ایران، باشگاه‌‌ها به دنبال تقویت تیم خود -علی‌رغم شرایط نه چندان خوب مالی- هستند.

ملوان نیز تحت هدایت معصومه جهانچی با تمدید قرارداد سمانه خانی، کوثر عنبری و مریم رهیده، ۳ مهره کلیدی خود در فصل گذشته به دنبال حضوری قدرتمند در فصل جدید لیگ است.

مریم رهیده بازیکن ۲۷ ساله، که در فصل‌های گذشته یکی از بهترین عملکردهای انفرادی لیگ را داشته‌ است، سال آینده نیز در انزلی توپ خواهد زد. او همواره جزو تاثیرگذارترین هافبک و بازی‌سازهای فوتبال زنان ایران بوده است.

این مهره هجومی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم در کارنامه دارد، سال گذشته از سپاهان راهی ملوان شد و پیش از آن همراه آینده‌سازان نجف آباد، قهرمان لیگ برتر شده بود.

کوثر عنبری بازیکن ۲۹ ساله و باتجربه دیگری است که قرارداد خود را با ملوان تمدید کرد تا دومین فصل حضورش در انزلی را تجربه کند.

او سابقه بازی برای سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام را در کارنامه دارد. عنبری که سال گذشته از سپاهان راهی انزلی شد، مدتی نیز ملی‌پوش تیم فوتبال ایران بوده است.

سمانه خانی بازیکن جوان و وفادار ملوان نیز، یک فصل دیگر در انزلی توپ خواهد زد. او که سال ۱۳۹۷ بازیکن ملوان بوده، تاثیر زیادی نیز در خط هافبک این تیم دارد و می‌تواند فصل آینده کمک زیادی به تیم جهانچی کند.

تمدید قرارداد این ۳ بازیکن کلیدی، تاثیر زیادی بر ترکیب و هافبک تیم ملوان دارد. جایی که معصومه جهانچی امید دارد بتواند نماینده انزلی را به چهره‌ای مدعی در فوتبال زنان ایران تبدیل کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.