5
جام توسعه جهانی هاکی روی یخ زنان

شکست ایران برابر آرژانتین در غیاب آرزو ایزدی

  • کد خبر : 94776
  • 17 آبان 1402 - 20:57
شکست ایران برابر آرژانتین در غیاب آرزو ایزدی
تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران در شبی که آرزو ایزدی سنگربان اصلی خود را در اختیار نداشت برابر آرژانتین تن به شکست داد.

به گزارش افرا ورزش، در سومین روز از مسابقات جام توسعه جهانی هاکی روی یخ زنان در لهستان، امروز تیم ملی ایران برابر آرژانتین موفق به کسب پیروزی نشد.

در این بازی، ملی پوشان ایران برابر تیم سرسخت آرژانتین ۵ بر یک بازنده شدند و نتوانستند شکست برابر کلمبیا را جبران کنند. این، دومین شکست ملی پوشان در سومین بازی بود.

در این بازی، آرزو ایزدی سنگربان اصلی و مؤثر تیم ملی به دلیل ابتلا به سرماخوردگی حضور نداشت و این موضوع در نتیجه نهایی بازی، اثرگذار بود.

دختران ملی‌پوش آیس هاکی ایران در دیدار نخست خود ایرلند را ۶ بر ۲ شکست دادند و سپس یک بر صفر برابر کلمبیا مغلوب شدند. شکست برابر آرژانتین ایران را در جمع چهار تیم، سوم کرد.

بر اساس روش برگزاری این مسابقات، تیم‌های دوم و سوم جدول در یک بازی دیگر به‌عنوان نیمه‌نهایی با هم رقابت می‌کنند تا تیم برنده، حریف کلمبیا در فینال شود.

این، بدان معنا است که ایران و آرژانتین یک بار دیگر روز شنبه یکدیگر را ملاقات می‌کنند و این بازی، فرصتی برای جبران شکست امروز برای تیم هاکی ایران خواهد بود.

به گزارش انجمن هاکی روی یخ ایران،  آرژانتین که سابقه‌ای ۲۵ ساله در هاکی دارد در شرایطی مقابل تیم ایران با سه سال سابقه حضور در هاکی قرار گرفت که از نظر امکانات نیز با چهار پیست یخ استاندارد، نسبت به تیم ملی ایران که تنها یک پیست یخ دارد از شرایط بهتری برخوردار بود و پیش‌بینی می‌شد با شکست ایران در کنار کلمبیا برای کسب قهرمانی تلاش کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.