4
هفته اول لیگ برتر فوتبال

برد بزرگ ملوان با بازگشت بهشت به خانه | سپاهان گلباران کرد

  • کد خبر : 94866
  • 26 آبان 1402 - 16:33
برد بزرگ ملوان با بازگشت بهشت به خانه | سپاهان گلباران کرد
هفته نخست لیگ برتر فوتبال، با برد سپاهان و ملوان و پالایش گاز مقابل رقبای خود و تساوی آوا تهران و ایساتیس فارس پایان یافت.

به گزارش افرا ورزش شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان ایران، از جمعه ۲۶ آبان آغاز شد. هفته اول این رقابت‌ها با انجام ۴ بازی برگزار شد و دیدار کانی کردستان و خاتون بم نیز شنبه برگزار می‌شود.

سپاهان ۶-۰ هیات فوتبال البرز

طلایی‌پوشان اصفهان در این فصل با به خدمت گرفتن نیلوفر اردلان و عملکرد خوب در مسابقات پیش‌فصل و نقل‌ و انتقالات، نام خود را بیش از گذشته به عنوان مدعی قهرمانی مطرح کردند.

بدین ترتیب شروع فصل با برتری قاطعانه برای آن‌ها همراه شد؛ جایی که زینب عباسپور، الهام فرهمند و نازنین منصوری هرکدام یک گل، و هستی فروزنده دو گل برای نماینده اصفهان به ثمر رساندند.

شهرداری سیرجان ۰-۱ ملوان انزلی 

در بازی بزرگ هفته شهرداری سیرجان که همواره جزو مدعیان قهرمانی بوده‌، میزبان تیم تحول‌یافته ملوان بود. نماینده انزلی که با به خدمت گرفتن افسانه چترنور و شبنم بهشت، قوی‌ترین تیم نقل و انتقالات محسوب می‌شود، با تقویت خود به تیمی در حد و اندازه قهرمانی تبدیل شده است.

این دیدار با تک گل شبنم بهشت مقابل تیم سابق خود پایان یافت. بازگشت بهشت به ورزشگاهی که سال‌ها محل درخشش او بوده است، با پیروزی مهم ملوان پایان یافت، تا مریم ایراندوست باز هم مقابل تیم سابق و محبوب خود بازنده باشد.

پالایش گاز ایلام ۱-۰ پیکان تهران

این بازی که از ساعت ۱۳ برگزار شد، با گل سه امتیازی حدیث بساط‌شیر پایان یافت. پیکان که با وعده تمرکز روی فوتبال و تقویت تیم زنانش، تیم فوتسال خود را منحل کرده بود، در این دیدار نه‌چندان سخت بازنده شد.

آوا تهران ۲-۲ ایساتیس کران فارس

این رقابت که با تاخیری یک ساعته نسبت به بقیه بازی‌ها شروع شد، با تساوی پرگل در تهران پایان یافت. فاطمه تراهی با به ثمر رساندن ۲ گل، بهترین بازیکن آوا تهران بود. در سوی دیگر فاطمه جاویدان و مریم چرخاوی برای نماینده شیراز گلزنی کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.