6
هفته پنجم سوپرلیگ فوتسال

برد شگفت‌انگیز مس مقابل حفاری | پالایش صدرنشین شد

  • کد خبر : 95034
  • 02 آذر 1402 - 23:37
برد شگفت‌انگیز مس مقابل حفاری | پالایش صدرنشین شد
چهار دیدار از هفته پنجم سوپرلیگ برگزار شد و پالایش نفت آبادان، رایزکو صفادشت، سایپا و مس رفسنجان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش افرا ورزش، پنجمین هفته سوپرلیگ فوتسال زنان پنج‌شنبه ۲ آذر ماه ۱۴۰۲، با برگزاری چهار مسابقه به انجام رسید و جایگاه تیم‌ها و صدرنشین لیگ نیز تغییر کرد.

نوا آمل ۱-۶ رایزکو صفادشت

نماینده مازندران که هفته گذشته توانسته بود اولین امتیاز خود را از تساوی سخت با مس رفسنجان به دست آورد، امروز از میهمان خود ۶ گل دریافت کرد تا همچنان در قعر جدول سوپرلیگ باقی بماند.

شاهین نطنز ۰-۲ سایپای تهران

اولین شکست شاهین در خانه و مقابل تیم یکدست سایپا رقم خورد؛ جایی که نماینده تهران با گلزنی ستاره‌های خود، نسیمه غلامی و سمیرا قربانپور به رده دوم جدول صعود کرد.

ملی حفاری اهواز ۲-۴ مس رفسنجان

در بازی بزرگ هفته، صدرنشین جدول میزبان مس رفسنجان بود. مس که هفته گذشته به تساوی عجیبی با نوای آمل دست پیدا کرده بود، ابتدا با گلزنی زهرا کوراوند و زهرا کیانی از حفاری پیش افتاد

سپس سحر پاپی، مهره باتجربه ملی حفاری‌ اهواز، یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کرد اما این گل خیلی سریع توسط مهسا ایرانمنش و مس پاسخ داده شد.

ملی حفاری علی‌رغم دبل سحر پاپی، با دریافت یک گل دیگر از زهرا قلی‌پور، اولین شکست خود در این فصل را تجربه کرد و رتبه نخست خود در جدول را هم از دست داد. مس نیز با این پیروزی حساس، دست به کار بزرگی زد و نشان داد که همواره یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود.

سهیلا-ملمولی فوتسال پالایش نفت آبادان

پالایش نفت آبادان ۶-۰ مهرعظام تهران

نماینده آبادان در خانه خود، کار سختی مقابل مهرعظام نداشت و با گلزنی الهام عنافچه (۲بار)، فاطمه ارژنگ، مارال ترکمان (۲بار) و ستاره جدید خود در این فصل، فاطمه حسینی به پیروزی پرگل دست یافت و با ۱۱ امتیاز به صدر جدول صعود کرد.

این نتایج و اختلاف امتیاز اندکی که بین تیم‌ها در جدول وجود دارد، نشان از کیفیت بالا و رقابت نزدیک تیم‌ها در این فصل از سوپرلیگ است؛ جایی که هیچ تیمی ازپیش‌برنده نیست و کوچکترین لغزش می‌تواند به قیمت چندین رتبه جابجایی در جدول تمام شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.