5
هفته ششم لیگ برتر والیبال

سپاهان فاتح جدال بدون شکست‌ها | مهرسان دربی تهران را برد

  • کد خبر : 95061
  • 10 آذر 1402 - 17:01
سپاهان فاتح جدال بدون شکست‌ها | مهرسان دربی تهران را برد
در ششمین هفته از لیگ برتر والیبال زنان ایران، تیم‌های سپاهان، مهرسان و ذوب آهن موفق شدند مقابل حریفان خود به پیروزی برسند.

به گزارش افرا ورزش هفته ششم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جمعه دهم آذر با دو دیدار در شهر تهران و یک دیدار در شهر رفسنجان پیگیری شد.

در نخستین دیدار این هفته سایپا تهران در سالن فدراسیون والیبال میزبان فولاد مبارکه سپاهان بود. حساس‌ترین دیدار هفته ششم که در آن دو تیم بدون شکست رقابت‌ها برای تداوم این رکورد تلاش کردند و نماینده اصفهان موفق به شکست حریف خود شد.

شاگردان فریبا صادقی در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا فولاد مبارکه سپاهان با پنج برد متوالی و 14 امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها قرار گیرد.

صغری نژاد‌نایبی و فائزه جعفری شیرازی به عنوان نماینده سازمان لیگ و ناظر فنی و داوری، نظارت بر این دیدار را برعهده داشتند که یک ساعت و 29 دقیقه طول کشید. زهرا شیری و حوریه رضازاده نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را انجام دادند که 150 تماشاگر داشت.

در دومین مسابقه این هفته و در سالن 9 دی رفسنجان تیم‌های مس و ذوب‌آهن به مصاف یکدیگر رفتند. ذوبی‌ها در این مسابقه سه بر یک به پیروزی رسیدند تا دومین برد خود را به دست آورند و هفت امتیازی شوند.

تیم مس رفسنجان در ست سوم این دیدار 25 بر 22 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 12 و 25 بر 13 نتیجه را واگذار کرد تا چهارمین ناکامی فصل خود را تجربه کند.

مریم امینی، منصوره خزچین، زینب حقی و زهرا صالحی به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

جدال دو تیم مس و ذوب‌آهن یک ساعت و 52 دقیقه طول کشید، 100 تماشاگر داشت و یک کارت زرد از سوی داور اول به سیدفاطمه هاشمی بازیکن مس رفسنجان در ست دوم نشان داده شد.

در آخرین دیدار این هفته، مهرسان در سالن فدراسیون والیبال میزبان پیکان بود و سه بر صفر فاتح شهرآورد تهران شد. پیکان در این مسابقه با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 14 و 25 بر 23 نتیجه را واگذار کرد تا همچنان بدون برد در انتهای جدول باقی بماند. پیکانی‌ها در هفته پایانی میزبان مس رفسنجان خواهند بود.

شاگردان فاطمه رشیدی با کسب این پیروزی، به کار خود در دور رفت مرحله مقدماتی پایان دادند تا با چهار برد و 12 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گیرند. تیم مهرسان در هفته هفتم و پایانی دور رفت لیگ برتر زنان ایران استراحت دارد.

کبری رضایی به عنوان نماینده سازمان لیگ و اکرم ابوالقاسم به عنوان ناظر فنی و داوری، نظارت این مسابقه را برعهده داشتند که به مدت 86 دقیقه طول کشید.

ماندانا مطیعی و نوشین حق‌شناس داوران اول و دوم این دیدار که 80 تماشاگر داشت، بودند. اسما سعیدی از تیم پیکان در ست سوم این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.