3
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان

سپاهان باخت، خاتون بم صدر را حفظ کرد

  • کد خبر : 95199
  • 24 آذر 1402 - 17:14
سپاهان باخت، خاتون بم صدر را حفظ کرد
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان باشگاه‌های کشور با تداوم صدرنشینی خاتون بم و نخستین شکست فصل سپاهان همراه بود.

به گزارش افرا ورزش، پنجمین هفته از لیگ برتر فوتبال زنان امروز جمعه ۲۴ آذر با پیروزی خاتون بم و ملوان انزلی و شکست سپاهان اصفهان دنبال شد.

در مهم‌ترین مسابقه امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، سپاهان ۲ بر صفر مغلوب شهرداری سیرجان شد. در این بازی فاطمه اردستانی بازیکن سابق سپاهان دروازه تیم پیشین خود را در دقیقه ۱۶ فرو ریخت.

در دقیقه ۸۸ نیز زهرا علیزاده گل دوم و تمام کننده را وارد دروازه سپاهان کرد و بدین ترتیب نخستین شکست نیلوفر اردلان و سپاهان در لیگ فوتبال بانوان ثبت شد .

شهرداری سیرجان با این پیروزی بزرگ ۱۰ امتیازی شد و در رده پنجم جدول به همسایگی سپاهان رسید. سپاهان که معمولا در اصفهان برابر شهرداری سیرجان با مشکل مواجه شده امروز نیز برابر این تیم ناتوان بود.

تیم خاتون بم قهرمان فصل گذشته در زمین خود ۵ بر صفر نماینده البرز را شکست داد. زهرا قنبری، سمانه چهکندی، نگین زندی، سارا دیدار و سمیه اسدیان گلزنان تیم مرضیه جعفری در این بازیکم دردسر برای خاتون بودند.

در تهران پیکان یک بر صفر مغلوب ملوان بندر انزلی شد. تنها گل ملوان را افسانه چتر نور در دقیقه ۳۸ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ملوان با این پیروزی با ۱۳ امتیاز  و هم امتیاز با خاتون بم در رده دوم جدول قرار گرفته است. اوضاع برای قوی سپید، امیدوارکننده پیش می رود.

در سنندج تیم کانی کردستان سه بر یک برابر تیم فرا ایساتیس کران فارس شکست خورد تا در رده هشتم جدول ۱۰ تیمی لیگ فوتبال زنان قرار بگیرد.

در ایلام نیز پالایش گاز سه بر صفر آوای تهران را برد و کماکان در رده سوم باقی ماند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.