4
در سانحه تصادف در بم رخ داد

مرگ ملیکا محمدی بازیکن تیم ملی فوتبال زنان

  • کد خبر : 95363
  • 03 دی 1402 - 10:19
مرگ ملیکا محمدی بازیکن تیم ملی فوتبال زنان
ملیکا محمدی بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران و تیم خاتون بم در یک سانحه تصادف در بم جان خود را از دست داد و جامعه فوتبال زنان را در شوک فرو برد.

به گزارش افرا ورزش، در سانحه تصادفی که بامداد امروز یکشنبه سوم دی ماه در شهر بم اتفاق افتاد ملیکا محمدی بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران و تیم خاتون بم جان خود را از دست داد.

این حادثه در پی آن رخ داد که خودرو سواری حامل سه بازیکن تیم ملی فوتبال، در شهر بم واژگون شد و ملیکا محمدی مدافع تیم ملی جان سپرد و بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی مصدوم شدند.

بنا به اعلام علی طاهری رئیس اورژانس بم، بامداد امروز پس از تماس با اورژانس، آمبولانس‌ها به محل حادثه واژگونی خودروی تیبا در ورودی بم، دوراهی باغچمک اعزام شده‌اند.

وی عنوان کرد: مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان پاستور بم منتقل شدند که متأسفانه این حادثه باعث فوت یک نفر و مصدومیت سه نفر شده است.

زنده‌یاد ملیکا محمدی در مسابقات قهرمانی آسیا و مقدماتی المپیک برای تیم ملی ایران بازی کرد و چندی پیش نیز در مسابقات باشگاه‌های آسیا تیم خاتون بم را همراهی کرده بود.

بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی نیز بازیکنان شاخص تیم خاتون بم، صدرنشین لیگ فوتبال زنان ایران هستند که تحت مراقبت قرار دارند.

پایگاه خبری افرا ورزش این مصیبت را به خانواده زنده‌یاد ملیکا محمدی و باشگاه خاتون بم تسلیت می‌گوید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. واقعا برای این حادثه تلخ و دلخراش, تیتر خبرتون مناسبه ” مرگ…
    خیلی غیرحرفه ای , بد سلیقه تیتر انتخاب شده … البته نشون دادن اهمیت خبر منظورم هست…. توبیخ کتبی و درج در پرونده, اگر من مسئول بالا دست اونی که این تیترو تائید کرده, نتیجش بود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.