3
با پیروزی برابر مهرسان در دور رفت فینال

سایپا یک گام به قهرمانی لیگ والیبال نزدیک شد

  • کد خبر : 95970
  • 01 اسفند 1402 - 15:57
سایپا یک گام به قهرمانی لیگ والیبال نزدیک شد
سایپا با پیروزی دشوار در یک بازی پیچیده برابر مهرسان در دور رفت فینال لیگ برتر والیبال زنان، یک گام به قهرمانی نزدیک شد.

به گزارش افرا ورزش، نخستین رویارویی از فینال لیگ برتر والیبال زنان امروز با پیروزی سایپا برابر مهرسان تهران همراه بود تا سایپا به جام قهرمانی نزدیک شود.

ظهر امروز در سالن فدراسیون والیبال، تیم‌های تهرانی سایپا و مهرسان با هم دیدار کردند که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر ۲ سایپا به پایان رسید.

در ست نخست مهرسان هوشیارتر عمل کرد و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید اما ست دوم به کام سایپا بود و تیم نیلوفر حجتی، ۲۵ بر ۲۲ فاتح دست دوم مسابقه شد.

در ست سوم و در رقابتی نفس‌گیر، اتفاقی عجیب رقم خورد. در شرایطی که مهرسان ۲۰ بر ۱۴ از سایپا پیش بود و فاصله‌ای تا پیروزی نداشت با کامبک سایپا مواجه شد.

نمایش بی‌نقص سایپا از یکسو و اشتباهات سریالی مهرسان سبب شد مهرسان در نهایت بازی برده در ست سوم را ۲۵ بر ۲۷ واگذار کند.

در ست چهارم، مهرسان با تمام قوا برای بازگرداندن پیروزی به میدان آمد و شروع فوق‌العاده‌ای داشت. این شروع قدرتمند کار را به جایی رساند که اختلاف امتیازی ۹ امتیازی بین دو تیم اتفاق افتاد.

در شرایطی که پیروزی مهرسان متصور بود سایپا باز هم تخصص خود را در کامبک نشان داد و حتی به یک امتیازی مهرسان هم رسید اما در نهایت، این ست را مهرسان ۲۵ بر ۲۲ به سود خود پایان داد.

بدین ترتیب دو تیم در ست پنجم برای کسب پیروزی رودررو شدند و این بخش از بازی، در سلطه سایپا بود. مهسا کدخدا در اوج قرار داشت و مهرسان قادر به بازگشت به بازی نبود و ۱۰ بر ۱۵ مغلوب سایپا شد.

بدین ترتیب سایپا دیدار رفت فینال را ۳ بر ۲ از مهرسان برد و روز جمعه بار دیگر با حریف خود روبرو می‌شود. پیروزی سایپا قهرمانی را به این تیم هدیه خواهد داد و در صورت پیروزی مهرسان، کار به رقابت سوم کشیده می‌شود.

در جریان این مسابقه، مهتاب رحمانی و پوران زارع بازیکنان باتجربه و مؤثر سایپا دچار آسیب‌دیدگی شدند اما به بازی برگشتند.

همچنین باید به نمایش خوب مهسا صابری و فاطمه منظوری در ترکیب مهرسان اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.