2
قهرمان به فکر تغییر است؟

تضمین آینده خاتون بم با نگین زندی و سارا دیدار

  • کد خبر : 95986
  • 02 اسفند 1402 - 9:48
تضمین آینده خاتون بم با نگین زندی و سارا دیدار
یکی از رازهای موفقیت خاتون بم ، حفظ استخوان‌بندی تیم قهرمان است اما در برابر گذر زمان، مقاومت بی‌فایده و تغییر نسل، اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش افرا ورزش، خاتون بم همچنان بهترین تیم فوتبال زنان ایران است، همانند همه سال‌های گذشته. با این وجود، حفظ تاج و تخت برای هیچ حاکمی آسان نبوده است.

خاتون بم با حفظ استخوان‌بندی به ارث برده از دوران بقای شهرداری بم و قهرمانی‌های مدام، همچنان تیم شماره یک فوتبال زنان ایران است.

در ترکیب این تیم هنوز هم بازیکنانی حضور دارند که یا پا به سن گذاشته‌اند یا در حال ورود به جمع بازیکنان مسن فوتبال ایران هستند و اگر هنوز هم در اوج هستند از هنر کادر فنی خاتون و البته خود آنهاست.

با این حال، حضور نگین زندی و سارا دیدار و احتمالاً بازیکنان جوان دیگری که در راه‌اند، معنایی جز تغییر نسل تدریجی ندارد. مرضیه جعفری اهل یک خانه‌تکانی اساسی نیست و می‌داند که تغییر باید در کمال صبر و ظرافت انجام شود.

در این حال و هوا، نگین زندی و سارا دیدار خود را به‌عنوان بازیکنانی معرفی کرده‌اند که به‌زودی بهترین‌های فوتبال ایران خواهند شد. ظرفیت آن‌ها برای پیوستن به نام‌های ماندگار پوشیده نیست، مشروط بر این که همیشه تشنه بهتر شدن باشند.

نگین زندی و سارا دیدار، سرمایه خاتون بم و تیم ملی فوتبال زنان ایران هستند. البته که ظهور آن‌ها در دوران جدید که راه برای پیشرفت، بازتر از همیشه است ممکن است آن‌ها را به قله‌ای برساند که امروز درکی از آن نداریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.