5
با پیروزی مهرسان برابر سایپا

تکلیف قهرمانی لیگ والیبال زنان به بازی سوم کشید

  • کد خبر : 96025
  • 04 اسفند 1402 - 16:08
تکلیف قهرمانی لیگ والیبال زنان به بازی سوم کشید
مهرسان با پیروزی بر سایپا در ست پنجم دیدار برگشت فینال، تعیین قهرمان لیگ برتر والیبال زنان را به بازی سوم موکول کرد.

به گزارش افرا ورزش، دومین دیدار فینال لیگ برتر والیبال زنان در سال ۱۴۰۲ امروز با پیروزی مهرسان برابر سایپا همراه بود تا تکلیف قهرمان به نبرد سوم و بازی روز هفتم اسفند بکشد.

در دیدار برگشت فینال، ظهر امروز جمعه ۴ اسفند، تیم سایپا در حالی در سالن فدراسیون والیبال، برابر مهرسان قرار گرفت که در بازی رفت سه بر دو پیروز شده بود.

بدین ترتیب سایپا با هدایت نیلوفر حجتی در صورت پیروزی در بازی امروز قهرمان می‌شد و در سوی مقابل، نیلوفر رشیدی و مهرسان در صورت برد در مسابقه امروز، کار را به نبرد تعیین‌کننده سوم می‌کشاندند.

رقابت امروز که با استقبال خوبی از سوی تماشاگران نیز همراه بود نزدیک و نفس‌گیر – همانند بازی رفت – دنبال شد. هیچ‌یک از دو تیم، در جریان مسابقه امروز نیز قدم عقب نگذاشتند.

در ست اول، مهرسان با پیروزی ۲۵ بر ۲۱، نشان داد که سایپا اگر غفلت کند شانسی برای پیروزی در این بازی ندارد. بنا بر این، سایپا در ست دوم این نتیجه را پاسخ داد و ۲۵ بر ۲۰ به برتری رسید.

در ست سوم و در شرایط حساس مسابقه، این سایپا بود که از مهرسان فاصله گرفت اما مهرسان در یک سوم پایانی وقت این ست، بازگشت خوبی داشت و حتی تا یک امتیازی حریف هم پیش رفت.

در لحظات پایانی این ست، تیم باهوش‌تر و کم اشتباه‌تر میدان سایپا بود. آن‌ها از اشتباهات مهرسان نهایت بهره را بردند و بازی شجاعانه مهرسان برای پیروزی کافی نبود تا سایپا ۲۵ بر ۲۲ در این ست برنده شود.

در ست چهارم، سایپا برای تمام کردن کار به میدان آمد و در سوی مقابل، این ست برای مهرسان نقش مرگ و زندگی را داشت. رؤیا برای مهرسان فقط در صورتی می‌توانست تمدید شود که آنها در ست چهارم نبازند.

در این ست، با تداوم یک رقابت نفس‌گیر سایپا دچار افت شد و در نهایت مهرسان ۲۵ بر 19 پیروز شد تا کار به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم، رقابت میلی متری دو تیم ادامه یافت اما سایپا اوضاع را در دست گرفت و در شرایطی که به نظر می رسید سایپا در یک قدمی جام است، مهرسان با کامبکی دیدنی، سایپا را تنبیه کرد و 18 بر 16 این ست را برد.

بدین ترتیب مهرسان انتقام شکست اول اسفند را به شکلی مشابه از سایپا گرفت و اکنون برای تعیین قهرمان باید تا دوشنبه هفتم اسفند و مبارزه سوم و نهایی صبر کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=96025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.