14

هفته ششم لیگ فوتسال بانوان/ حفاری پیروز فینال نیم فصل؛ نفت آبادان در رشت زمین گیر شد

  • کد خبر : 10790
  • 23 شهریور 1397 - 17:54
هفته ششم لیگ فوتسال بانوان/ حفاری پیروز فینال نیم فصل؛ نفت آبادان در رشت زمین گیر شد

هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان با برگزاری مهم ترین بازی نیم فصل نخست این رقابت ها پایان یافت و تیم ملی حفاری ایران با شکست دادن سپیدرود تهران پیروز دوئل فینال نیم فصل اول لیگ شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال بانوان از میانه راه عبور کرد و با برگزاری هفته ششم این مسابقات، دیدار بزرگ هفته و البته نیم فصل بین تیم های حفاری خوزستان و سپیدرود تهران با پیروزی تیم اهوازی به پایان رسید.

در هفته‌ای که تیم فوتسال دریژنو فرخ شهر در آن با قرعه استراحت روبرو شد پنج دیدار برگزار شد.

شرکت ملی حفاری 4 سپیدرود تهران 2 ؛ فینال نیم فصل به کام حفاری

در مهم‌ترین بازی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال زنان ایران تیم حفاری خوزستان در اهواز به مصاف سپیدرود تهران رفت، هردو تیم با امتیاز ۱۵ در رده اول و دوم، سر صدرنشینی با یکدیگر رقابت تنگاتنگ داشتند.

در یک سوی میدان تیم سپیدرود با مشکلاتی در هفته های گذشته و تغییر و تحولات تازه قرار داشت و در یک سو تیم جوان زیور بابایی که با پیروزی‌های پرگل از ابتدای فصل تاکنون خط و نشان برای سپیدرود کشیده بود و نشان داد حریف دست و پا بسته ای نیست.

در نیمه نخست فهیمه زارعی گل اول را برای حفاری زد ، نسترن مقیمی برای سپیدرود پاسخ داد و سپس فرشته خسروی بازیکن ارزشمند حفاری گل دوم را به ثمر رساند و میزبان را برنده به رختکن فرستاد. در نیمه دوم نیز ملی حفاری همانند نیمه نخست دو گل توسط الهام عنافجه و فاطمه پاپی به ثمر رساند و فاطمه شریف تنها توانست یک گل آن را جبران کند و در نهایت این تیم میزبان بود که دوئل فینال لیگ برتر فوتسال زنان ایران در نیم فصل را برد تا صدر نشین شود.

این آخرین بازی فصل برای نماینده‌ای از پایتخت بود، سپید رودی که تنها برای چندماه متولد شد در اهواز با شکست خداحافظی تلخی را با این نام رقم زد. آن ها ، به زودی با ماهیت جدیدی در لیگ برتر حاضر خواهند شد. تیم شهناز یاری برای جبران نباید اجازه دهد فاصله 3 امتیازی با حفاری بیش از این عدد شود.

پارس‌آرا شیراز ۲ دختران کویر مس کرمان ۱۰ ؛ شکست سنگین پارس آرا در خانه

پارس‌آرای شیراز برای سومین هفته پیاپی از پیروزی دور ماند. آن ها به دومین تیمی – بعد از شکست 11 گله دریژنو فرخ شهر برابر سپیدرود- تبدیل شدند که در یک بازی ، دو رقمی شده است. پارس آرا در خانه از متوقف کردن دختران کویر ناتوان بود و ضعف دفاعی این تیم زمانی که در همان ثانیه های ابتدای بازی دروازه خود را به روی فاطمه ارژنگی گشوده شده دید ، عیان شد.

البته نباید از تیم قدرتمند دختران کویر که تشنه پیروزی است چشم پوشی کرد. آنها توانستند به اندازه پنج بازی گذشته نماینده شیراز به آنها گل بزنند و تیم پارس آرا باید بعد از این تدبیر دیگری برای مقابله با حریفان قدرت‌مندش جستجو کند.

در این بازی فاطمه ارژنگی برای مس 3 گل به ثمر رساند، نجمه کریمی نسب و شادی بهرامی هر کدام 2 گل و نرگس کریمی نسب، مهسا ایرانمنش و پریوش خلیلی هر کدام یک گل برای دختران کویر به ثمر رساندند.  نام مریم نوری و پرستو کهن هم نبه عنوان گلزنان تیم پارس‌ آرای شیراز ثبت شد.

شهرداری رشت 4 پالایش نفت آبادان 3 ؛ رشت در شادی ؛ آبادان در بهت

همین چند روز قبل بود که خدیجه پور بهبهانی سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان از تلاش تیمش برای سکونشینی از هفته ششم به بعد سخت گفته بود. با این حال پور بهبهانی قطعا فکر شکست در رشت را نمی کرد. در مقابل شهرداری رشت چند هفته ای است که به تیمی متوقف نشدنی تبدیل شده است.

آن ها با پیروزی های ارزشمندشان در شیراز و مشهد روحیه گرفته اند و با نتیجه شگفت انگیز ، در خانه آبادانی ها را زمین گیر کردند. نسا احدی با دو گل، مریم حکمتی و سمانه خدابنده هر کدام با یک گل سبب پیروزی شهرداری رشت در هفته ششم شدند.

تیم شهرداری رشت همانند بازی‌های گذشته با حداقل اختلاف توانست پیروز میدان باشد شاگردان جهانچی با زیرکی هر چه تمام از کمترین موقعیت بیشترین استفاده را می‌کنند.  پالایش نفت آبادان نیز با وجود دو گل زینب آلبوعلی و تک گل مهسا کمالی چاره ای جز پذیرفتن شکست در رشت را نداشت.

نفت آبادان با این شکست ، دومین باخت فصل را پس از مغلوب شدن برابر سپیدرود در هفته اول لیگ در تهران پذیرا شد. آن ها در کرمان هم مقابل دختران کویر مس مساوی کردند و تاکنون 8 امتیاز از دست داده اند.

استقلال ساری ۶ پویندگان صنعت فجر شیراز ۷ ؛ شکست میزبان در دیداری جنجالی

استقلال ساری از دیگر تیم‌های بیمار لیگ است که تلاش می کند با تلاش‌های دخترانی که قصد کوتاه آمدن ندارند بجنگد تا زنده بماند . آن ها باز هم با حضور رعنا محمدی بر روی نیمکت خود در خانه به مصاف پویندگان صنعت فجر شیراز رفتند.

بازی شرایطی غیر متعادل داشت. دریافت 4 گل در نیمه اول و شکست 4 بر یک مقابل پویندگان ، استقلال را در یک قدمی شکست قرار داد اما در نیمه دوم اتفاقات جالبی رخ داد.

استقلال ساری به بازی برگشت و توانست بازی 4 بر یک باخته را در یکی از جالب ترین بازگشت های ممکن ، 6 بر 4 به سود خود کند اما این بار ، برانگیختگی و بازگشت در تیم میهمان اتفاق افتاد. پویندگان بازی 6 بر 4 باخته را با 3 گل به سود خود عوض کرد و 3 امتیاز این بازی را به سختی تمام کسب کرد.

بازی ساری اما تهی از حاشیه نبود. در حالی که بازی به سوی خشونت رفته بود با پنالتی‌هایی که سبب اعتراض سرپرست تیم ساری شده بود روند بازی تغییر کرد و در نهایت با نتیجه ۶بر ۷ شیراز توانست سه امتیاز را به عنوان سوغات به شهر خود ببرد.

نسیم نوازنده( 2 گل)، فریبا میرزاجانی۲ گل، الناز عبدالهی و ستاره محمدی یک گل برای استقلال ساری و شهین افلاکی 3 گل ، مریم چرخاوی 2 گل ، الهام عسگری و یلدا تاجیک هر کدام یک گل برای نماینده شیراز به ثمر رساندند.

مس رفسنجان ۳ هیئت فوتبال خراسان رضوی ۲؛ شکست های پیاپی و حداقلی برای مشهدی ها

تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی که هفته گذشته در اولین میزبانی خود طولانی ترین بازی نیم‌فصل را به نام خود رقم زده بود برای گرفتن امتیاز به رفسنجان رفت تا بلکه بتواند از انتهای جدول جدا شود و به روزهای آینده امیدوار، اما این تیم بازی را مقابل دختران رفسنجانی واگذار کرد تا همچنان بدون امتیاز لیگ را ادامه دهد.

2 گل کاپیتان مریم رضاپور هم دردی از دردهای خراسان دوا نکرد و سهیلا رودسری، سحر زمانی و هما آقایی توانستند 3 امتیاز مس رفسنجان را در خانه حفظ کنند تا هیئت فوتبال اولین امتیازش را در خانه خودش جست و جو کند.

هیئت خراسان رضوی در بازی قبلی نیز در عین شایستگی از کسب امتیاز دور مانده بود و این بار نیز شکستی حداقلی را تجربه کرد. همه همچنان در انتظار تغییر عدد صفر مقابل جایگاه امتیازات این تیم در جدول هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.