17

درباره فرشته کریمی و پیشنهاد خارجی اش: کسب و کار ایتالیایی!

  • کد خبر : 11858
  • 08 مهر 1397 - 13:55
درباره فرشته کریمی و پیشنهاد خارجی اش:  کسب و کار ایتالیایی!

فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران حالا با یک پیشنهاد خارجی از ایتالیا در آستانه لژیونر شدن است. او از اوایل تابستان و مدت ها پیش از شروع لیگ برتر ایران به دنبال نهایی شدن حضورش در ایتالیا بود و حالا در آستانه رسیدن به این هدف قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ فرشته کریمی بلافاصله پس از پایان مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند حضور در تیمی خارجی در در برنامه اش قرار داد به طوری که این برنامه به حدی جدی بود که او حتی با تیم های ایرانی برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران مذاکره هم نکرد.

در مورد سرچشمه پیشنهاد ایتالیایی فرشته کریمی تردید وجود دارد اما احتمالا حضور تیم ملی فوتسال زنان ایتالیا در زمستان 96 برای برگزاری 2 بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران در جذب فرشته کریمی بی اثر نبوده. کریمی همانند شهرزاد مظفر پس از مسابقات قهرمانی آسیا با پیشنهادی جدی روبرو شد و حالا قرار است فوتسال خود را در ایتالیا دنبال کند.

چالش فرشته کریمی برای انتقال به المپیوس ایتالیا موضوع اقامت در این کشور است. چالش های سیاسی ایران با غرب که از زمان خروج ایالات متحده از برجام شکل گرفت در مورد اعظای اقامت یا ویزا به ورزشکاران ایرانی ایجاد خلل کرده است.

سفارت ایتالیا در تهران چندی پیش تیم ملی اسکی روی چمن زنان ایران را که در راه مسابقات جهانی ایتالیا بود با بهانه گیری و این دلیل که اگر پناهنده شدند چه؟ از سفر به این کشور باز داشت و باید دید فرشته کریمی با مشکلات اقامتی از این قبیل روبرو می شود یا خیر گرچه سفر اخیر او به ایتالیا و تست هایی که در ایتالیا پشت سر گذاشته احتمالا مسیر لژیونر شدن او را تسهیل می کند.

اما آینده فرشته کریمی در ایتالیا چه خواهد بود؟ فوتسال زنان در ایتالیا نوپا است و ایتالیایی ها برای رشد به بازیکنان مطرح و توانمند نیاز دارند و چه گزینه ای بهتر از فرشته کریمی. از سوی دیگر فرشته کریمی در سال های پایانی فوتسالش قرار دارد و به دنبال افتخارات تازه در تیم باشگاهی اش است.

البته کاملا ساده لوحانه است اگر مسائل مالی و تفاوت ارزش ریال و یورو را در ایران و ایتالیا نادیده بگیریم. کریمی در ایتالیا هم پول خوبی به دست می آورد و هم به عنوان یک زن فوتسالیست لژیونر مطرح خواهد شد. این امر می تواند به او کمک کند تا جایگاه اجتماعی اش در ایران را تقویت کند و تجارب شخصی تازه ای نیز از بازی در یک تیم خارجی به دست بیاورد.

آیا حضور فرشته کریمی در ایتالیا یک افتخار است؟ از این نظر که ما می توانیم به کشورهای اروپایی بازیکن صادر کنیم بله. فرشته تجاربش را بعدها به ایران خواهد آورد اما اگر این اتفاق برای یک بازیکن جوان تر رخ داده بود شاید جای خوشحالی بیشتری وجود داشت. همچنین می توان از این دیدگاه به موضوع حضور فرشته کریمی در ایتالیا نیز نگاه کرد که حضور کریمی ممکن است مشتریان بیشتری برای دختران فوتسالیست ایرانی دست و پا کند. اتفاقی که منتظرش هستیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=11858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.