14

دانشگاه آزاد و آسان پرداخت ؛ متول های لیگ دو و میدانی زنان

  • کد خبر : 12546
  • 18 مهر 1397 - 18:30
دانشگاه آزاد و آسان پرداخت ؛ متول های لیگ دو و میدانی زنان

نگاهی به فهرست مدال آوران لیگ دو و میدانی زنان کشور گویای این است که ستاره ها در دو تیم دانشگاه آزاد و آسان پرداخت تجمع کرده اند. بدیهی است که وضعیت مالی مناسب این دو تیم بهترین ها را به سودی این دو تیم کشانده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ اگر نگاهی به جدول لیگ دو و میدانی بانوان در پایان هفته دوم این مسابقات داشته باشیم ، واضح است که دانشگاه آزاد از همین حالا این حق را دارد که قهرمانی خود را جشن بگیرد. فاصله آن ها تا تیم دوم یعنی آسان پرداخت که خود ، تیم پر و پیمانی است نجومی است.

از سوی دیگر فاصله آسان پرداخت با تیم سوم یعنی غفاری تاکستان نیز بسیار زیاد است و به نوعی لیگ دو و میدانی زنان دارای ۳ بخش است. بخش قدرتمندتر دانشگاه آزاد ، بخش کوچک تر آسان پرداخت و بخش سوم شامل همه تیم های دیگر .

در این میان وضعیت مالی دانشگاه آزاد سبب شده بهترین ها در این تیم جمع شوند. از سپیده توکلی تا مهسا میرزاطبیبی و از پریسا عرب تا فرزانه فصیحی. آن ها لیگ را در قبضه قدرت خود دارند و قهرمانی دانشگاه آزاد با حضور آن ها تضمین است.

فدراسیون دو و میدانی برای جذب حامی مالی رایزنی های گسترده ای می کند. چند ماه قبل خبری از حضور یک شرکت تولیدی از کاشان در لیگ دو و میدانی بانوان منتشر شده بود اما ظاهرا تصمیم کاشانی ها تغییر کرده است. استقلال نیز که از حضور در لیگ خبر داده بود در نهایت فقط در بخش مردان تیمداری کرد.

در این میان حضور چند نام تازه قابل تمجید است. اردکان یزد ، غفاری تاکستان و نیروی هوایی به لیگ حال و هوای تازه ای بخشیده اند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.