19

المپیک جوانان / مبینا حیدری و فاطمه خنکدار در کاراته برنز گرفتند

  • کد خبر : 13130
  • 26 مهر 1397 - 10:35
المپیک جوانان / مبینا حیدری و فاطمه خنکدار در کاراته برنز گرفتند

در ادامه بازی های المپیک جوانان در آرژانتین ، ۲ مدال برنز در کاراته توسط دختران کاراته کای ایران به دست آمد. مبینا حیدری و فاطمه خنکدار موفق شدند برنز المپیک جوانان را کسب کنند و یک نماینده دیگر ایران نیز شانس مدال دارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در آخرین روزهای المپیک جوانان در بوئنوس آیرس آرژانتین ، دختران کاراته کای ایران توانستند ایران را به ۲ مدال برسانند به طوری که حاصل حضور مبینا حیدری و فاطمه خنکدار بر روی تاتامی ۲ برنز بود.

تیم تحت رهبری سمانه خوش قدم با ۳ کاراته کای دختر راهی آرژانتین شد که مبینا حیدری و فاطمه خنکدار در کاراته برنز گرفتند و نفر سوم نگین آلتونی است که امید زیادی به کسب یک مدال خوشرنگ دیگر توسط وی می رود.

در این رقابت ها و در وزن ۵۳- کیلوگرم ، فاطمه خنکدار ابتدا برابر تانیا باروس از پرتغال ۶ بر صفر به پیروزی رسید و در بازی دوم آیاکا اوکازاکی از تایلند را ۲ بر صفر شکست داد. فاطمه با وجود شکست یک بر صفر مقابل رینکا تاتاهاتا از ژاپن جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کرد.

در مسابقه نیمه نهایی، فاطمه خنکدار برابر یاسمین نصر از مصر ۵ بر صفر شکست خورد اما با توجه به عدم برگزاری مسابقه رده بندی و اهدای ۲ مدال برنز در هر وزن ، خنکدار با این شکست و با مجموع ۲ برد و ۲ باخت در این رقابت ها به مدال برنز دست پیدا کرد.

در وزن منهای ۵۹ کیلوگرم ، مبینا حیدری در دیدار اول برابر باهوپ شارلوت از انگلیس ۲ بر صفر صاجب پیروزی شد. مبینا در مسابقه دوم آسیا اوخاتو از فرانسه را یک بر صفر شکست داد و در مسابقه سوم در حالی که یک بر صفر از آنا چرنیشوا از روسیه پیش بود ، هانسوکو و بازنده شد اما با این شکست نیز توانست به نیمه نهایی برسد.

در مسابقه نیمه نهایی ، داستان فاطمه خنکدار برای او تکرار شد. مبینا حیدری برابر کوکورو ساکاجی از ژاپن ، دارنده ۲ مدال برنز آسیا پس از تساوی صفر بر صفر با رای داوران مغلوب شد و به فینال صعود نکرد تا او نیز با برنز به کار خود خاتمه دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.