12

سکوهای خالی و درد دل الناز کمپانی : اینجا چراغی روشن نیست…

  • کد خبر : 13542
  • 03 آبان 1397 - 7:54
سکوهای خالی و درد دل الناز کمپانی : اینجا چراغی روشن نیست…

الناز کمپانی یکی از ستارگان دو و میدانی زنان ایران درباره سکوهای خالی و عدم استقبال زنان از مسابقات ورزشی خودشان سخن گفته است. او می گوید قهرمانی بدون حضور هوادار و در سکوت مطلق شیرین نیست.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ، الناز کمپانی دو و میدانی کار شیرازی که در لیگ دو و میدانی نیز درخششی قابل پیش بینی داشت و ارزش های خود را نشان داد در درد دلی که روی صفحه شخصی خود منتشر کرده از نبود تماشاگر در مسابقات ورزشی زنان گلایه کرده است.

او نوشته است:  برای لحظه‌ای یک قهرمان رو تصور کنید که با همه محدودیت‌ها تلاش می کنه تا به مسابقاتی به رسه که ممکنه زندگیش رو عوض کنه. میاد تو پیست، موقع استارت می شه و منتظره که با فرمان استارتر مسابقه شروع به شه

تپانچه زده می شه، با تمام انرژی شروع می کنه به دویدن، توی چند ثانیه به چند هزار اتفاق پشت سر گذاشته و پیش رو فکر میکنه، ولی فقط صدای تپش قلب خودشو میشنوه.. یک ورزشگاه بزرگ، زیر پاهای تنومند ورزشکار زیر نورِ نورافکن‌ها ضجه میزنه، اما بدون حتی یک تماشاگر، بدون هیچ هواداری، در سکوت مطلق…

شاید توی این روزا که دنیا پر از اخبار بد شده، بیشتر از هر زمان دیگه ای ما ورزشکارها به شما مردم دوست داشتنی نیاز داشته باشیم. واقعاً دلم میگیره وقتی که استارت مسابقه زده می شه و من منتظر تشویق شدنم ولی استادیوم خالی از تماشاگر هست.

اگر شما نباشید منِ ورزشکار هیچ‌وقت به المپیک نمی‌رسم. چون کسی نیست که منو به بینه، کسی نیست که به من انرژی بده… پس شمایید که قهرمانتون رو می‌سازید به مردم دنیا بگیم که  توی تک تک لحظات، حتی توی دم و بازدم قهرمانشون نقش دارن. بگیم که اونا پای قهرمان مورد علاقشون هستند مردم قوت قلب و انگیزه‌ی تمام نشدنیه هر قهرمان هستند.”

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.