13

لیگ برتر والیبال ؛ ذوب آهن و پیکان به یاد عصر غمگین زمستانی اصفهان

  • کد خبر : 14985
  • 30 آبان 1397 - 17:51
لیگ برتر والیبال ؛ ذوب آهن و پیکان به یاد عصر غمگین زمستانی اصفهان

هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان روز پنج شنبه اول آذر برگزار می شود. مهم ترین بازی هفته و شاید نیم فصل اول در اصفهان برگزار می شود. مسابقه ای که یادآور یک عصر غمگین زمستانی در اصفهان است. روزی که ذوب آهن در خانه قهرمانی را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  لیگ برتر والیبال بانوان در هفته دوم 3 مسابقه در پیش دارد که 2 بازی از این 3 بازی در اصفهان برگزار می شود. ذوب آهن و نامی نو تیم های اصفهانی و مهم برای لیگ برتر این هفته در خانه پذیرای حریفان هستند اما دیدار سالن ملت اهمیتی دوچندان دارد.

ذوب آهن این هفته در خانه به دیدار پیکان می رود. هر دو تیم بازی اولشان را برده اند و به طور واضح گزینه کسب عنوان قهرمانی به شمار می روند حتی اگر فریبا صادقی سرمربی ذوب آهن تاکید داشته باشد که قهرمانی اولویت تیمش نیست.

بازی ذوب آهن و پیکان خاطره یک بازی نه چندان دور را به ذهن می آورد. فصل گذشته و در شرایطی که سرنوشت قهرمانی ذوب آهن در لیگ در دستان خودش بود این تیم در هفته های پایانی در عصری زمستانی در سالن ملت اصفهان بازی رودررو را به نزدیک ترین تعقیب کننده خود ، پیکان باخت و در روزی که از حمایت هوادارانش هم برخوردار بود پرچم های سبز واژگون شد و پیکان با پیروزی بر ذوب آهن به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل شد و در ادامه کار را تمام کرد.

حالا با گذشت ماه ها از مسابقه ذوب آهن و پیکان ، ذوب آهن این فرصت را به دست آورده تا انتقام آن شکست را بگیرد گرچه نه ذوب آهن ، تیم فصل گذشته است و نه پیکان تمام تیم قدرتمند فصل قبلش را در اختیار دارد.

با این حال این بازی باز هم محل تقابل افکار فریبا صادقی و میترا شعبانیان خواهد بود. برای میترا شعبانیان همه چیز در ماه های گذشته به بهترین شکل پیش رفته است. او پس از پیروزی بر ذوب آهن قهرمان لیگ شد و سپس حضور در مسابقات باشگاه های آسیا را با پیکان تجربه کرد و امسال نیز گزینه اصلی قهرمانی در لیگ است.

آیا میترا شعبانیان در اصفهان به زمین سفت خواهد رسید یا باز هم پیروزمندانه اصفهان را ترک می کند؟

برنامه هفته دوم/ پنج شنبه اول آذر

مبنا تجارت کاسپین –  توپکای بابلسر / ساعت 15

ذوب آهن اصفهان – پیکان تهران / ساعت 14

نامی نو اصفهان – شهرداری سمنان / ساعت 15

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.