17

هیئت کرج ۷ هیئت جنوب شرق ۱ / پیروزی با درخشش مهشید کربلایی و سعیده وکیلی

  • کد خبر : 15298
  • 06 آذر 1397 - 16:00
هیئت کرج ۷ هیئت جنوب شرق ۱ / پیروزی با درخشش مهشید کربلایی و سعیده وکیلی

هفته هشتم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر پایان یافت و در آخرین بازی هفته هشتم تیم هیئت تکواندوی کرج موفق شد ۷ بر یک تیم هیئت جنوب شرق را شکست دهد. جنوب شرق در ۲ وزن نماینده نداشت و در سایر اوزان ، تکواندوکاران هیئت کرج عملکرد بهتری داشتند.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ پرونده هفته هشتم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر روز دوشنبه ۵ آذر در خانه تکواندو بسته شد و تیم هیئت تکواندوی کرج با نتیجه ۷ بر یک هیئت تکواندوی جنوب شرق تهران را شکست داد و با این برد وضعیت خود را در جدول سر و سامان داد.

در این بازی در وزن اول و دسته منهای ۴۶ کیلوگرم ، سپیده سفری از هیئت کرج ۲۹ بر ۱۴ الناز فروتن از هیئت جنوب شرق تهران را شکست داد. در وزن دوم و دسته منهای ۴۹ کیلو ، سعیده وکیلی از هیئت کرج ۲۷ بر ۱۲ برابر زهرا فیض آبادی از هیئت جنوب شرق به پیروزی رسید.

در وزن سوم و دسته منهای ۵۳ کیلو ، زهرا اصانلو از هیئت کرج ۲۱ بر ۲۷ نتیجه را به الناز فراهانی از تیم هیئت جنوب شرق واگذار کرد. در وزن چهارم و دسته منهای ۵۷ کیلوگرم، میترا انصاری از هیئت کرج ۳۵ بر ۲۰ از سد روژین حسینی از هیئت جنوب شرق عبور کرد.

در وزن پنجم و دسته منهای ۶۲ کیلو ، مسابقه نزدیک و حساس نرجس مظاهریان از هیئت کرج و شقایق صابونی از هیئت جنوب شرق ۷ بر ۶ با برد مظاهریان همراه بود. در وزن ششم و دسته منهای ۶۷ کیلو ، مهشید کربلایی مقتدرانه ۲۵ بر ۳ سمیرا احمدی از هیئت جنوب شرق را شکست داد.

در وزن هفتم و هشتم ، ریحانه زرینی و صدف امیر ، تکواندوکاران هیئت کرج به دلیل غیبت حریف ، پیروز میدان معرفی شدند تا در نهایت هیئت کرج برنده این بازی شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.